Ga naar inhoud


London naar Amsterdam na Brexit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

En de hoofdrolspelers zijn hem inmiddels gesmeerd. 

 

Ratten verlaten het zinkende schip.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Ratten verlaten het zinkende schip.

 

Vóór of na de Kapitein ? :confused:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een Italiaanse kapitein is: erna.
In GB, geen idee. Dat lijkt me over een kapitein te beschikken, of hett zou de Queen moeten zijn.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

"... dit komt allemaal vanuit Brussel...", ik denk van niet.

 

Niet officieel toegegeven, maar Brussel is juist blij met deze Brexit, zijn ze eindelijk af van dit "weerbarstige" volk.

Dit is dus niet mijn mening.

 

Ja het VK is een nettobetaler, altijd lekker dat er zo eentje vertrekt, dat betekend dat de overgebleven nettobetalers NOG meer kunnen gaan betalen om de geldverslindende machine draaiende te houden. Ja Tusk, Juncker staan te juichen, NOT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goole eens rond, als netto betaler waren ze misschien nr. 1, maar uiteindelijk kregen ze netto ook veel meer terug dan de

andere EU landen.

NL is ook zo'n geval, maar krijgt netto minder.

 

Hier een voorbeeld:

https://tallsay.com/page/4294976089/eu-budget-wie-betaalt-wat-in-europa-en-naar-wie-gaat-het-geld-toe

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Goole eens rond, als netto betaler waren ze misschien nr. 1, maar uiteindelijk kregen ze netto ook veel meer terug dan de

andere EU landen.

NL is ook zo'n geval, maar krijgt netto minder.

 

Hier een voorbeeld:

https://tallsay.com/page/4294976089/eu-budget-wie-betaalt-wat-in-europa-en-naar-wie-gaat-het-geld-toe

Netto betaler betekent dat onder de streep er meer aan de EU betaald wordt als dat er terug vloeit naar het land.

 

Elke Nederlander betaalt ongeveer € 300 meer aan Brussel als dat er terug komt naar Nederland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die paar euro's worden terugverdiend doordat Nederland deel uitmaakt van de EU.

Ik heb alleen nog geen idee waar dat terugverdiende geld naar toe gesluisd wordt. 

Als ik in mijn zakken kijk zijn ze alleen leger geworden.

 

Overigens, die link die Emekli met ons deelt geeft aan dat in 2010 de bijdrage per Nederlandse inwoner nog rond de € 100,-- lag.

De inflatie in Brussel heeft keihard toegeslagen blijkbaar...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel eens van manipulatie gehoord en bangmakerij, dat komt allemaal vanuit Brussel. Ik blijf er in geloven dat je als land beter af bent buiten de geld zuigende EU.

 

En er valt op dit moment geen zinnig woord te zeggen over wat er gaat gebeuren, op een paar betweters na die door blijven zeuren.

 

Ik ben helemaal om, nu.

Je hebt me overtuigd met zeer sterke inhoudelijke argumenten!  Je moet andersdenkenden ook gewoon de mond snoeren, toch? Betweters zijn het, en nu koppen dicht. :crazy:​ 

 

http://www.telegraph.co.uk/business/2016/07/04/construction-activity-falls-at-fastest-pace-for-seven-years-as-e/

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat gaat nu vast veranderen onder de Brexit people.

Back to the Early Seventies! Those were the days!

 

Met "Dad's Army" op de 3:4 beeldbuis. Nu reeds weer te zien op BBC TWO.

England Rules the Waves again. De rubberbootjes uit Calais ten spijt.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we steggelen over 0,2%?

Jij rondt de percentages af. Dus jij sjoemelt, niet ik.. 

Nee helemaal niet. Jij schreef dat er slechts een draagvlak van 3.8% was, ik beweer dat er een draagvlak van 52% is.

Ik vermoed echter wel dat je duidelijk wil maken dat er slechts 3.8% meer Leave stemmers waren, dan dat er Remain stemmers waren, maar als je het over draagvlak hebt, is het echt wel iedereen van die ruim 16 miljoen mensen die Leave stemden die het draagvlak vormen, en dat is afgerond 52% zoals algemeen bekend is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

By Szu Ping Chan ..

 

Engeland is Multicultureel.

 

Maar dat gaat nu vast veranderen onder de Brexit people.

Back to the Early Seventies! Those were the days!

 

Met "Dad's Army" op de 3:4 beeldbuis. Nu reeds weer te zien op BBC TWO.

England Rules the Waves again. De rubberbootjes uit Calais ten spijt.

 

Overdrijven is ook een vak.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...