Ga naar inhoud


London naar Amsterdam na Brexit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Ongelooflijk enkele dagen off topic en nog steeds off topic.

Onvermijdelijk met die drang tot je standpunt uiten en verdedigen.

Maar het gaat natuurlijk over een grote KANS voor Nederland en Amsterdam.

 

kijk als julie de doorsnee zouden weerspiegelen dan verliezen jullie die Kans Amsterdam op de Financiele Kaart te zetten door enkel debateren!

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk als julie de doorsnee zouden weerspiegelen dan verliezen jullie die Kans Amsterdam op de Financiele Kaart te zetten door enkel debateren!

Ik verbeeld mij niet dat  ik zoveel invloed heb. :lol:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net, hetgeen ook een logisch gevolg is nmm, dat Amsterdam de nieuwe Location wordt voor Bedrijven uit het Buitenland

Daar London als huidige Location met die Brexit nu ook een binnenlandmarkt achter zich laat.

 

Dat zal Gigantische bloei en voorspoed betekenen voor Amsterdam.

Dat aspect zal in de traditie van de eerder gesloten Handelsovereenkomst met de BeNeLux en nadien met de EU eindelijk een financieel hart hebben waar men trots op kan zijn.

 

De Patriciërs Grachtenhuizen zullen onbetaalbaar worden. Dat zijn ze al, de financiële wereld is al vertrokken naar de Zuidas.

De woningnood zal gigantisch zijn. Dit is ie al.

De verkeer- en transportproblemen zullen extreem toenemen. Verkeer staat al vast.

De kansen voor de noordwestplaat en overhoeks nemen toe. Verklaar je nader.

De Verdichting van Amsterdam Noord wordt razend interessant. Er is nog ruimte in natuurgebied, dat wil je opofferen.?

De Pluriformiteit en veelvoud zal een smeltkroes voor nieuw Elan zijn. De financiële wereld en nieuw elan, dat meen je toch niet.

 

Prachtig, beter dan toevallig, grijp je kansen.

de m2 prijs bepaald uiteindelijk de toestroom.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De discussie in het VK is nog lang niet voorbij.

De nieuwe discussie gaat vooral over de immigratie, en nu verschijn er een nieuwe scheidslijn:

 

Hard Brexiteers / Soft Brexiteers 

 

en de nieuwgekozen PM gaat dit weerspiegelen: Andrea Leadsom (Hard) of Theresa May (Soft, of zelfs liever niet): 

 

http://www.bbc.com/news/uk-politics-36723220

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doe ik altijd als een columnist van de BBC zijn analyses geeft.

Anders zou hij immers niet (kunnen/mogen) publiceren op de BBC site.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet altijd waar... bij veel nieuwssites staat dat de mening van de columnist niet noodzakelijk de mening van de zender/site hoeft te zijn. Daarom zijn het ook columns... en wordt dit niet in het nieuwsprogramma gezegd, want dat is wel de lijn van de zender... of zou dit moete zijn.  Al is de ene column uiteraard niet de andere, je hebt diverse graderingen daarin.

 

Wat nieuw is in deze, is volgens mij dat Brexit nu gewoon de standaard is, wat er gaat komen. Brexit hard is met alle toeters en bellen, de harde lijn, soft zijn voornamelijk de remain mensen die intussen wel de voordelen van Brexit inzien, maar niet die harde lijn (tegen buitenlanders etc) willen volgen... noem het "brexit met toegevingen".  Zo kan ik me voorstellen dat de vrije beweging van personen zo een soft brexit toegeving zou kunnen worden.

 

Gisteren middag werd in the house of commons gepraat over de EU personen die in de UK wonen...  Ik vond dat er op een goede manier discussie gevoerd werd, en er werden ook zinnige dingen gezegd. Ook dus dat niet zomaar iedereen er uit moet... maar wel dat je dan als land wel kan beslissen wie er wel uit moet en niet inkomt op basis van feiten... misdaad etc.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de remain mensen die intussen wel de voordelen van Brexit inzien, maar niet die harde lijn (tegen buitenlanders etc) willen volgen... noem het "brexit met toegevingen".  

Dus de anti-Brexiteers zijn opgeschoven richting Brexit en de Brexiteers hebben nog steeds  dezelfde mening?

Waar haal je dit gegeven vandaan?

 

En natuurlijk analyseren de BBC columns zo neutraal mogelijk. Dus ga er maar vanuit dat de BBC nooit een column zou publiceren a la The Sun.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, uiteraard zou de BBC geen colmns zoals deze in the sun publiceren... dat mag duidelijk zijn.

 

De gegevens over de brexiteers is niet op basis van harde cijfers, dat heb ik ook niet geschreven.

Ik baseer die uitspraak op wat ik hoor in de (britse) media... wat ik hoor in debatten op bbc parliament o.m.

Geen feiten dus, meer een "gevoel"...  er wordt eigenlijk niet meer in twijfel getrokken dat de brexit er gewoon komt...  de eerste dagen na de referendum uitslag hoorde je ook nog geluiden tegen een brexit. Dat geluid is nu vrijwel volledig verstomd, en er wordt constructief over een brexit gesproken.  Dat is dus wat mij dit gevoel geeft...  maar een ander kan een ander "gevoel" hebben uiteraard.

De brexiteers van het eerste uur, zij die dus Leave' stemden, waren overigens ook niet allemaal van de harde lijn... Maar dat is altijd zo. Ikzelf ben wat dat betreft ook gematigder... wel voor een gecontroleerde immigratie, waarbij bepaald wordt wie wel en wie niet, geen totale stop...  Maar wel duidelijk uit de EU, dat staat wat mij betreft totaal niet ter discussie.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gevoel is, dat menige Brexiteer begint in te zien welke ongewenste gevolgen een Brexit heeft.

Ik moet nog zien of, en zo ja wanneer Artikel 50 wordt aangevraagd. De Britten lijken opeens geen haast meer te hebben. Misschien wel twijfels.

Als Theresa May de nieuwe prime minister wordt, wordt anti-Brexiteer Cameron opgevolgd door anti-Brexiteer Theresa May.

Het wordt een soap, die hele Brexit. De Britse economie ten spijt.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

. De financiële wereld en nieuw elan, dat meen je toch niet.

 Natuurlijk wel beste Johan45

Jij ziet enkel een zijde van de financiele wereld vanuit dat standpunt dat jij enkel betaald

Er zijn ook veel mensen die enkel ontvangen en toch best over een andere wereldorde nadenken.

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Britten krijgen bijval.

Frankrijk wil de Brusselse regels gaan negeren en Nederland stelt Brussel een ultimatum.

 

Minister Asscher roept Brussel met klem op de regels zo te veranderen dat Oost-Europeanen voortaan niet meer tegen lage lonen in West-Europa kunnen werken. Anders 'kan Nederland het er niet bij laten zitten'.

 

 

http://www.bnr.nl/nieuws/internationale-politiek/10307701/ook-nederlands-ultimatum-over-oost-europeanen

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...