Ga naar inhoud


London naar Amsterdam na Brexit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

En zelfs in Duitsland wil men een referendum.

 

http://www.express.co.uk/news/politics/687410/Germany-EU-referendum-Merkel

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, een oppositiepartij die voortkomt uit de SED van de DDR. Sowieso geen liefhebbers van buitenlanders.Dat moet je er wel even bij vermelden.

 

En een andere oppositiepartij, de AfD is van bedenkelijke signatuur:

http://www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond/2016/07/afd-worstelt-met-antisemitisme-binnen-de-partij-325374/

 

Je kunt natuurlijk blind alle anti EU partijen er met de haren bijslepen, maar dat is een beetje hetzen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Britten krijgen bijval.

Frankrijk wil de Brusselse regels gaan negeren en Nederland stelt Brussel een ultimatum.

 

 

http://www.bnr.nl/nieuws/internationale-politiek/10307701/ook-nederlands-ultimatum-over-oost-europeanen

 

Dat is geen bijval. Dat is discussie van binnenuit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oostenrijk wil in elk geval in de EU blijven: http://www.bbc.com/news/world-europe-36747304

 

En Nederland en Frankrijk hebben toch een terecht punt:

Het is toch feitelijk ook idioot dat oost Europeanen hier tegenwoordig het werk uitvoeren ver beneden het normale tarief waardoor uiteindelijk de locals in de WW en bijstand terecht komen.

Hier werken is prima maar dan tegen vergelijkbaar loon en regels zodat iedereen gelijke kansen heeft op het uit te voeren werk.

Maar ik verwacht dat de werkelijke oorzaak zit bij de werkgevers die oost europeanen doelbewust aantrekken uit persoonlijk financieel gewin. Laten ze die "ondernemers" maar de poot dwarszetten met wat "vervelende" EU wetgeving.

 

Ben deze week in oud DDR gebied op vakantie geweest. Regelmatig borden gezien met "project financieel ondersteund door de EU"

Armoedig is het daar zeker nog en het deed me goed om te zien dat er oa met subsidie van de EU diverse projecten gerealiseerd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

theparasol... dat zijn allemaal sigaren uit eigen doos voor de Duitsers... Die betalen uiteindelijk meer aan de EU dan wat er uitkomt.  Dus zonder die bijdrage, zouden er evenveel of zelfs meer dingen financieel ondersteund kunnen worden.... maar ja, nu wordt er zelfs geld uitgegeven om dat metalen bord neer te zetten, met de EU propaganda erop.

 

 

Met Die Linke en AfD is niets mis...  overigens met de SED ook niet.  Het is niet omdat bepaalde partijen anders denken dat ze per definitie fout zijn...   Een heleboel christelijke partijen in voornamelijk Nederland zijn wat mij betreft ook van behoorlijk bedenkelijk gedachtengoed...  maar daarom hebben ze wel het recht van bestaan als er mensen voor willen stemmen bij een verkiezing.  Geef mij dan maar de SED.

 

Maar uiteindelijk is het gewoon goed dat er partijen zijn die het bestaan van de EU en het lidmaatschap daarvan in twijfel trekken.  Het zijn dan misschien kleinere partijen nu, maar ze zwengelen wel een discussie aan...  en uiteindelijk zijn het de kleinere radicalere partijen die bepaalde veranderingen in gang gezet hebben bij de grotere "gevestigde" partijen. Dat is duidelijk te merken in de "politiek" van diverse landen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is geen bijval. Dat is discussie van binnenuit.

 

De Britten krijgen hier van het Nederlandse kabinet bijval op het punt van immigratie.

De onvrede met de EU regels worden wel degelijk gedeeld door andere EU landen.

Frankrijk lapt de EU regels niet voor het eerst aan de aan de Franse laars.

Heeft hiermee geen gezeur over uittreden maar doet in feite hetzelfde.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mannen, we gaan er geen politieke discussie van maken, anders gaat deze op slot.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Volgens mij is dit topic vanaf bericht 1 een politieke discussie. Maar wel een hele nette moet ik zeggen. Het kan dus wel hier :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wel een hele nette moet ik zeggen. 

 

En zo hoort het ook!

Want dan steken we er misschien wat van op. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen lijkt juist de jongere generatie de dupe te worden van Brexit, terwijl de oudere generatie eigenlijk niks (meer) te verliezen had door gewoon in de EU te blijven:

 

http://www.bbc.com/capital/story/20160707-the-millennials-with-the-most-to-lose-from-brexit

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet ieder flut artikel aanhalen om je gelijk proberen te halen. Gewoon een paar zielige verhalen van gasten die helemaal niets te klagen hebben.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig lees ik bij gebrek aan beter ook enkel zielige verhalen. Geen wonder want alle clowns zijn inmiddels al weer van het toneel af :)

 

De EU aanwijzen als zondebok voor alle misstanden en politieke malaise betekend niet automatisch dat je zonder de EU beter af was geweest. Dat brexit referendum zal zeker de geschiedenis boeken ingaan maar niet zoals de meerderheid wel graag zou willen.

Zouden de engelse oldtimers zich trouwens wel eens realiseren dat de jeugd hun in de oude dag moeten voorzien?

Of gaat de jeugd ze als "dank" voor de brexit massaal in de armenhuizen van vervlogen tijden stoppen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik maak mij meer zorgen om mijn eigen pensioen.

Afgelopen week hebben we de pensioen potten onder EU richtlijn van Brussel geplaatst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.europa-nu.nl/id/vimofvp28lnt/betere_afstemming_pensioenen_in_europa

 

Ik maak me overigens geen zorgen/illusies over mijn pesoonlijke pensioen. Dat duurt nog wel 25 tot 30 jaar

Als er niet gauw een structurele verandering komt in de pensioen aanpak heb ik in elk geval straks geen pensioen meer.

Heb er dan wel mijn hele leven voor betaald maar op = op.

 

Een zware griepgolf in europa die de grijze massa uitdunt zou momenteel nog de beste oplossing zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...