Ga naar inhoud


London naar Amsterdam na Brexit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Een van de "bijwerkingen" van het verdrag met Canada is dat het nog meer omstreden Tipp verdrag met Amerika dan een achterdeur heeft gekregen.

 

Amwerikaanse firma's kunnen dan goederen via Canada leveren welke in europa wettelijk niet zijn toegestaan.

Wanneer europa import weigert, kan de amerikaanse firma via een geheime zitting van een arbritagehof schadevergoeding vorderen in Europa.

 

Maar we dwalen af, graag weer on topic.

 

 

London naar Amsterdam na Brexit

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


juist want dat topic is ook alweer opgelost (wellicht een deal wegens caterpillar in walonie)

 

De Standplaats van het Financieel Centrum Londen, daar hadden we over, die gaat elders komen omdat Internationale Firma's hun vestiging in gevaar zien na de Brexit.

En omdat er toch al veel te weinig huisvesting en vervoer op niveau is in London zijn de Steden aan de beurt die ruimte hebben voor 100.000 nieuwbouw woningen.

Dat is nog Brussel, nog Frankfurt, nog Zuerich, dat wordt Amsterdam.

 

Amsterdam heeft prima functionerend openbaar vervoer (bus, metro en trein alsook waterwegen)

Amsterdam heeft een zandplaat van meerder honderdduizenden vierkante meter voor nieuwbouw.

Amsterdam heeft kantoorgebouwen leeg staan.

Amsterdam heeft de Multiculturele samenleving en het gepaste aanbod voor leisure

Amsterdam heeft de grootste Luchthaven na London Heatrhow.

 

dus

Can't Find My Way Home

Ellen Mcllwain

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En niet te vergeten, de bijzonder goedkope woongelegenheid in Amsterdam. Om het over de parkeergelegenheid en verdere autovriendelijkheid maar helemaal niet te hebben. :mad:

 

Amsterdam heeft de grootste Luchthaven na London Heatrhow.

 

Daar leggen Parijs Charles de Gaulle en Frankfurt toch echt nog voor hoor... :D

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad niet dat Amsterdam enige kans maakt...  de verkeerschaos is compleet, de "voorwaarden" uitgaande van de "overheid" zijn wispelturig en volledig onbetrouwbaar, de balstingen zijn hoog en het steeds opgehouden wijzende, vermaanende vingertje is niet echt iets wat je nodig hebt in de bankensektor. Daar is creativiteit en vrijheid van handelen belangrijk... De standplaats moet een "vrij" beleid kennen wat diverse financieel gerelateerde acties ondersteunt.... dus nee... Nederland wordt dat niet, ook Duitsland valt wat dat betreft uit de boot, want landen die van helers cd's kopen om hun eigen frustraties op anderen te botvieren, vallen erg slecht in de financiele wereld.  Daar heb je geen vertrouwen in op dat vlak.

 

Ik hoorde onlangs dat Madrid in de running zit...  haha.....   maar het financiele hart van "europa" (en dat is gelukkig iets meer dan de EU) zal gewoon wel in London blijven.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En niet te vergeten, de bijzonder goedkope woongelegenheid in Amsterdam. Om het over de parkeergelegenheid en verdere autovriendelijkheid maar helemaal niet te hebben. :mad:

 

Amsterdam heeft de grootste Luchthaven na London Heatrhow.

 

Daar leggen Parijs Charles de Gaulle en Frankfurt toch echt nog voor hoor... :D

Beste Drs.IJzerbout,

 

ik woonde tot september 2015 bij mekaar 19 jaar in Amsterdam

de huren zijn marginaal hoger dan het landelijk gemiddelde

de koopwoningen zijn marginaal hoger dan het landelijke gemiddelde

 

En we spreken natuurlijk niet over de grachtengordel <>

waar je eigenlijk helemaal geen auto meer zou mogen rijden wegens de NOx en Fijnstof concentraties.

Vergelijken we die huurprijzen met London, is het Weekbedrag in Londen gelijk aan het Maandbedrag in Amsterdam.

 

Amsterdam is heel autovriendelijk, je mag er namelijk nog komen met een oudere verbrandingsmotor en als je dan de parkeerplek abonneert ben je graag gezien in Amsterdam.

 

 

Johan45,

het ging over de firma's niet over de Banken lees bericht #1 nog maar eens

Can't Find My Way Home

Ellen Mcllwain

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dat zal Gigantische bloei en voorspoed betekenen voor Amsterdam.

Dat aspect zal in de traditie van de eerder gesloten Handelsovereenkomst met de BeNeLux en nadien met de EU eindelijk een financieel hart hebben waar men trots op kan zijn.

 

 

 

Dit schreef je in je eerste bericht.

Financieel hart vertaal ik naar banken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Londen is hét financiële centrum van Europa en dat gaat niet naar Amsterdam verplaatst worden.

En of we bij het eventueel verplaatsen van Londen naar een andere Europese stad trots moeten zijn is zeer twijfelachtig.

Integendeel, al deze ellende van Brexit hebben we te danken aan een onbehoorlijk glaasje op bestuur vanuit Brussel.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch ook wel weer gemakkelijk: "Brussel".

Je kan ze van alle tegenspoed de schuld geven.

 

Alsof alle EU landen intern de zaakjes wel op orde hebben.

En alsof het immigratieprobleem er anders niet was geweest. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad niet dat Amsterdam enige kans maakt...  de verkeerschaos is compleet, de "voorwaarden" uitgaande van de "overheid" zijn wispelturig en volledig onbetrouwbaar, de balstingen zijn hoog en het steeds opgehouden wijzende, vermaanende vingertje is niet echt iets wat je nodig hebt in de bankensektor. Daar is creativiteit en vrijheid van handelen belangrijk... De standplaats moet een "vrij" beleid kennen wat diverse financieel gerelateerde acties ondersteunt.... dus nee... Nederland wordt dat niet, ook Duitsland valt wat dat betreft uit de boot, want landen die van helers cd's kopen om hun eigen frustraties op anderen te botvieren, vallen erg slecht in de financiele wereld.  Daar heb je geen vertrouwen in op dat vlak.

 

Ik hoorde onlangs dat Madrid in de running zit...  haha.....   maar het financiele hart van "europa" (en dat is gelukkig iets meer dan de EU) zal gewoon wel in London blijven.

 

Ik hoor het Sverige al denken.....Moscow staat met de armen open om het van London over te nemen. :D :D

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag op bbc news: Nissan gaat fabrieken bouwen in de UK. 7000 nieuwe arbeidsplaatsen. Verwacht wordt dat anderen nog zullen volgen en er een boost komt in de maakindustrie. Persoonlijk is mij de maakindustrie sympathieker dan het bankwezen. Tijd zal leren of er na de Brexit nieuwe betere opties komen voor de UK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch ook wel weer gemakkelijk: "Brussel".

Je kan ze van alle tegenspoed de schuld geven.

 

Alsof alle EU landen intern de zaakjes wel op orde hebben.

En alsof het immigratieprobleem er anders niet was geweest. 

 

Brussel moet er voor alle landen zijn maar kan de landen niet bijeen houden.

Een kapitale inschatting fout, gedram met een glaasje op heeft meer prioriteit.

Doe je zo een miskleun bij het bedrijfsleven sta je op straat met een deel van het personeel.

Inkrimpen heet het dan.

En nee, niet alle EU landen hebben hun zaakjes op orde of ben je het miljarden kostende  Griekenland al weer vergeten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag op bbc news: Nissan gaat fabrieken bouwen in de UK. 7000 nieuwe arbeidsplaatsen. Verwacht wordt dat anderen nog zullen volgen en er een boost komt in de maakindustrie. Persoonlijk is mij de maakindustrie sympathieker dan het bankwezen. Tijd zal leren of er na de Brexit nieuwe betere opties komen voor de UK.

 

maar het zal dus wel wat kosten:

  • Business Secretary Greg Clark flew to Japan with letter reassuring Nissan that Britain will 'remain competitive' after Brexit
  • Denies offering financial sweetener, insisting: 'I don't have a cheque book'
  • But now No 10 is facing calls to reveal what it offered car maker to stay 
  • MPs demand Clark appears before key committee to explain if taxpayers' money was offered to Nissan
  • bron: Daily Mail

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht zal die Nissan fabriek net zoveel gebakken lucht bevatten als die derde landingsbaan voor Gatwick.

Afleidingsmanoeuvres voor de problemen waar men in de VK voorlopig geen raad mee weet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...