Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zeg GemistDownloader.

(Zie: helpdeskweb.nl/gemistdownloader/)

Die kan dat dus wel.

Helaas moet dan wel via de PC.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Maar dat is geen plugin voor een e2 of andere ontvanger Alex. ;)

Helaas niet (wie kan er één maken? :))

Wat ik doe: Het bestand wat opgeslagen wordt met GemistDownloader sla ik op in dezelfde map waar mijn opnames staan die de ontvanger maakt, dus dan staat-ie gewoon tussen de andere opnames en kan ik hem (vaak zelfs al tijdens het downloaden) afspelen met de ontvanger en dus ook bekijken op de TV. Dat bestand kan je wel vooruit en achteruit spoelen en is dus ook al opgeslagen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst: (aangepast)

Dat kan ook niet bij geen enkele uitgestelde ''uitgestelde'' uitzending.is dat mogelijk, net zoals de ''beperking'' dat je er geen opname van kunt maken. ;)

Is al een tijdje (2012) mogelijk op een dreambox.

afspelen, pauzeren, spoelen, downloaden, ... van HbbTV streams

HbbTV: Wiedergabe im internen Player möglich

Neu ist zudem auch die Download-Funktion.

...

http://www.dreambox-blog.com/index.php/7541/grosses-enigma2-update-im-detail-download-von-videos-aus-hbbtv-mediatheken

Net nog getest op mijn dm7080. Tijdens het afspelen van een HbbTV NPO aflevering, de stream met de PVR-toets kunnen opnemen.

Ook pauzeren, vooruit en terug spoelen van een HbbTV stream werkt.

aangepast door satmaat
Geplaatst:

Als ik hier dat 'open opera' installeer, dan kom ik ook niet verder dan die grijze balk met pijlen bovenin het scherm. Als ik stevig aandring, dan krijg ik gewoon een standaard browser, maar meer ook niet :)

Terwijl er bij diverse uitzendingen wel soms dat 'hbbtv' logo te zien is !?

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Geplaatst:

Sorry, verder dan die licht grijze balk met pijlen bovenin het beeld kom ik niet ... Bij de zender keuze staat wel het 'hbbtv' logo, maar als ik dan op de rode knop druk op de afstandsbediening kan ik wachten tot ik een ons weeg, en dat maakt niet uit hoe je op die knop drukt, kort, lang, ingedrukt houden .. Hbbtv zwijgt hier in alle talen  :)

Dus geef mijn portie maar aan de spreekwoordelijke fikkie, het werkt niet ;)

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Geplaatst:

mooi dan heb je toch iets fout gedaan

want ook met minder is op de receiver HBBTV gewoon zichtbaar

je schrijft nergens en in geen enkel artikel wat U status is en met welke apparatuur of firmware gewerkt wordt

als dat zo door gaat hebben we een troll in ons midden

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

mooi dan heb je toch iets fout gedaan

want ook met minder is op de receiver HBBTV gewoon zichtbaar

je schrijft nergens en in geen enkel artikel wat U status is en met welke apparatuur of firmware gewerkt wordt

als dat zo door gaat hebben we een troll in ons midden

Formuler F3 met Openpli 4.0

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Geplaatst:

Tsja, zoals ik al reeds eerder zei .. Dat openopera installeert prima hiero .. Kom daarna alleen niet verder dan de browser zelf of een grijze balk met pijlen bovenin ...

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Geplaatst:

ja het zou zomaar kunnen dat je huidig Image en de gebruikte skin niet compatibel zijn m.b.t. HBBTV

(skinparts inschakelen en de HBBTV betreffende opera zijn niet op elk image op mekaar afgestemd)

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...