Ga naar inhoud

Foutmelding bij pauzeren

Aanbevolen berichten

Gast djseppie
Geplaatst:

Ik krijg de volgende foutmelding bij het pauzeren van het beeld.

Ik heb een mount naar mijn nas die voor opnames gewoon werkt. Als ik deze foutmelding heb wg geklikt, dan werkt de timeshift wel gewoon. Ik wil graag van de foutmelding af.

Iemand een goed idee?

• Moderator
Geplaatst:

Maar over welke foutmelding hebben we het?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast djseppie
Geplaatst:

Deze zijn het, het uploaden lukte niet met mijn telefoon. Nu wel :-)

post-38645-0-73863200-1467005541_thumb.jpg

post-38645-0-94746900-1467005621_thumb.jpg

Geplaatst: (aangepast)

een hardlink wijst op een raar pad in de mountregel.

toon eens hoe je de mount naar de NAS hebt aangemaakt!?

en het default pad in de VU+ naard HDD

en het defaultpad van de timeshift opname

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• 2 weken later...
Gast djseppie
Geplaatst:

Nou het is opgelost. Je kan blijkbaar in OpenVIX een mount maken zodra hij daarom vraagt. Dus bijvoorbeeld bij het starten van een opname maakte hij een mount aan naar mijn NAS. Blijkbaar duurde dit te lang en ging dit niet goed. Dus heb ik het automatisch mounten aangepast naar mounten bij het opstarten. Dit werkt wel goed, alleen moest de box nog herstart worden. Er stonden ook 2 mountpoints in waardoor hij eerst de foutmelding gaf en het later alsnog wel deed. Nu werkt alles weer naar behoren en ben ik toch wel wat positiever over het OpenVIX image dan de OpenPLI image. OpenPLI zorgte bij mij bijvoorbeeld bij picture-in-picture bij bij altijd voor een groen menu in plaats van het glass menu. Na herstart was dit pas weg. Daar ben ik nu gelukkig vanaf.

Bedankt voor het meedenken weer!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...