Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste leden,

Ik zou heel graag een dreambox willen aanschaffen! Maar ik heb totaal geen idee hoe dit in zijn werk gaat. Momenteel heb ik nog geen provider, het liefst zou ik KPN nemen omdat zij hier glasvezel aanbieden. Ik wil geen sataliet op het dak hebben maar dit via de internet aansluiting binnen krijgen.

WAT heb ik nu nodig en kan waar kan ik zoiets bestellen?

- router?

- kan het met kpn?

- maandelijkse kosten?

excuses voor de vele vragen maar nogmaals, ik heb hier totaal geen verstand van.

thnx

Geplaatst:

Ik denk dat je even moet googlen op "IPTV" in plaats van Dreambox ;-)

Alhoewel een Dreambox ook IPTV kan ontvangen, worden ze voornamelijk gebruik voor ontvangst van DVB via satelliet of kabel.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

En IPTV van KPN werkt op VLAN access (moet je maar in je modem/router kunnen configureren) en de streams zijn encrypted via VeriMatrix. Zit zelf niet bij een KPN glasvezel provider (I wish) en weet dus niet of KPN ook nog ongecodeerde DVB-C aanbiedt..

Een Dreambox (m.u.v. De DM820 en de DM7080) zijn naar huidige norm zeer traag <=450 Mhz. Ze hebben (bij sommige ) nog de naamsbekendheid, maar inmiddels is het oude meuk.

Voor hetzelfde geld koop je nu een box met 1300Mhz SoC met méér geheugen...

Geplaatst:

super voor de snelle reacties maar hier haak ik dus al af :confused: 

Misschien kan ik de vraag beter anders formuleren: Wat is de beste optie als ik alle standaard en betaal zenders wil kijken zonder de dure maandelijkse kosten :rolleyes:  zodra ik een dreambox aanschaf zou ik volgens bekende van mij wel Ziggo moeten hebben anders werkt het niet.

Het is niet zo dat ik perse een dreambox wil hoor, als er andere beter alternatieve zijn waarbij ik bijv. ook kpn als provider kan nemen hoor ik dat ook graag.

• Moderator
Geplaatst:

super voor de snelle reacties maar hier haak ik dus al af :confused:

Misschien kan ik de vraag beter anders formuleren: Wat is de beste optie als ik alle standaard en betaal zenders wil kijken zonder de dure maandelijkse kosten :rolleyes: 

Wat jij zoekt is diefstal van signaal, tv kijken zonder abonnement van de aanbieder.

Dat is volgens de Nederlandse wetgever een misdrijf en strafbaar.

Over illegale zaken wordt op sat4all niet gediscuteerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...