Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hey, de prefix DM520HD bestaat nog niet in dit forum.... :)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Zou dat geen 820 moeten zijn? De DM520HD is zelfs bij Dream nog niet op de website...

Geplaatst: (aangepast)

Voor +/- 140 Euro? (althans zo wordt er gemeld)

Maar idd (nog?) niet op hun website. (Hopelijk is het een box van hen..) Zo niet; mag dit topic snel gesloten worden.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Zeg nooit nooit maar Dream heeft bewezen geen betrouwbare bron van innovatie te zijn...

Bovendien is hun imago-schade en merk-schade dermate groot dat het hier alleen maar 'zien is geloven' is.

2011 Goliath (inmiddels 2016 en nog geen Goliath gezien)

2015 Duo tuners aangekondigd (nog nergens te koop gezien)

Prijzen van de 400Mhz SoC Dreamboxen zijn de afgelopen maanden gekelderd (en terecht). Verkoop van 'echte' Dreamboxen is nagenoeg stil komen te vallen... Persoonlijk verwacht ik ieder moment het 2de 'Insolvenz' van Dream Multimedia

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Kan volgens mij voorlopig naar het rijk der fabelen.. Info van Italiaanse obscure clone site..

post-31054-0-15652300-1467228086_thumb.jpeg

Geplaatst:

ok, dan pas ik..

Maar over die Duo tuners gesproken... Die staan toch gewoon te koop aangeboden op de site van de plaatselijke satshop. (zonder enige vermelding van levertermijn of onvoldoende stock..)

Groeten van dvbs,        

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...