-verwijderd- Geplaatst: 13 juli 2016 Geplaatst: 13 juli 2016 Ik verwacht eerder een faillisement van Dream dan dat er nieuwe modellen komen. 2,5 jaar geleden ook al. https://www.sat4all.com/forums/topic/337896-dreamboxen-verleden-tijd/
Gast Mimisiku Geplaatst: 13 juli 2016 Geplaatst: 13 juli 2016 Inderdaad.... En nog steeds verwacht ik het...
sattv4iedereen Geplaatst: 13 juli 2016 Geplaatst: 13 juli 2016 hier ook een 8000 HD en een 7080 HD deze met ci+ ondersteuning geweldig goed voor gewoon tv kijken zonde poespas wel duur Heeft de 7080HD met officiële ondersteuning dan nog de volledige vrijheid van opnames beheren en bewerken? Ik ben benieuwd wat en hoe, als je er een HD+ ci+ module in plaats en een programma opneemt, deze ook echt doorspoelen blokkeert tijdens de reclame, en als je die opnames vrij kan overzetten op een ander medium? Als bovenstaande niet meer mogelijk is, dan is het nut van een dergelijke ontvanger voor mij voorbij, dan kan je even goed een andere ci+ ondersteunde ontvanger nemen, die misschien veel goedkoper is. Misschien een beetje buiten de kwestie, maar iets waar t.s., wel eens aan moet denken, mochten ze het in Nederland plots ook zo doen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2016 Geplaatst: 13 juli 2016 Ik wil het liefst over kabel. Dus welke raden jullie mij aan. de Ultimo 4K van VU+ en never nooit meer een stelletje Landverraders van Dreammultimedia Is It Real Oliver Koletzki, Balou
Eduard07 Geplaatst: 14 juli 2016 Geplaatst: 14 juli 2016 Inderdaad.... En nog steeds verwacht ik het... Ze worden momenteel in Duitsland voor een prikkie in de handel verkocht. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Stinger Geplaatst: 14 juli 2016 Geplaatst: 14 juli 2016 Het beste advies is dus geen dreambox te kopen maar ga voor een ander merk box. Ikzelf heb een hele goede ervaring met gigablue. Van de quad+ komt in het najaar ook een 4k versie uit heb ik gelezen. Dreambox is passee dus niet meer kopen. Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.
-verwijderd- Geplaatst: 14 juli 2016 Geplaatst: 14 juli 2016 Ikzelf heb een hele goede ervaring met gigablue. en die heel goede ervaring is ?
DIGIWIEW Geplaatst: 16 juli 2016 Geplaatst: 16 juli 2016 Heeft de 7080HD met officiële ondersteuning dan nog de volledige vrijheid van opnames beheren en bewerken? Ik ben benieuwd wat en hoe, als je er een HD+ ci+ module in plaats en een programma opneemt, deze ook echt doorspoelen blokkeert tijdens de reclame, en als je die opnames vrij kan overzetten op een ander medium? Als bovenstaande niet meer mogelijk is, dan is het nut van een dergelijke ontvanger voor mij voorbij, dan kan je even goed een andere ci+ ondersteunde ontvanger nemen, die misschien veel goedkoper is. Misschien een beetje buiten de kwestie, maar iets waar t.s., wel eens aan moet denken, mochten ze het in Nederland plots ook zo doen. ik heb open atv erop staan en dat werkt prima ook met over zetten wel lastig om aan de praat te krijgen over andere images kan ik niets zeggen noot geprobeerd Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Pedro4 Geplaatst: 16 juli 2016 Geplaatst: 16 juli 2016 Beste, Leden. Ik zou graag een advies willen over welke model Dream box het beste is?. Wat raden jullie mij aan?. VU+ 4K voor 399. Dan kan je lang vooruit en die is klaar voor de toekomst. Ik heb hem zojuist gekocht. Hopelijk is hij goed zoals velen zeggen. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen