Ga naar inhoud

instellingen ic-prog

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had ook het probleem van no acknowlegde.

Heb de chips van mn kaart rechtstreeks op de icprog (1.01) gezet en dat werkte......

Geplaatst:

Kan iemand een wanhopige beginner de instelinggen onder Hardware en Opties geven voor ic-prog1.04

Ik heb een JDM programmer en ben maar weer oude pc met win95 gaan gebruiken, dus geen ME of xp problemen.

Ik denk dat ik zo onderhand alle mogelijke opties geprobeerd heb maar krijg steeds foutmeldingen,oooh of no acknolidge recived.

heb zelfs oudere ic-prog geprobeerd.

Deze storing heb al een maand of 3 maar vorige maand leukte het wel als onder hardware data-in en out aan zette alleen blijven deze nu niet meer aanstaan.

Ben ook op de icprog site geweest maar kan niet veel wijzer worden

Geplaatst:

stuur mij ff je e-mail adres via pm ik heb vergelijkbare problemen gehad, en toen alle instellingen getest en de werkende instellingen in een word © document gezet met scherm afbeeldingen, Werkt nu goed hier onder XP

met welke kaart en programmer werk je, mischien is er wel een geschikter programma voor jou compinatie (bonnie ic-prog staat op eenzame hoogte hoor)<p>vermeld ff: instellingen ic-prog in je p.m.<p>GRTZ, Andre<p>[ 06-01-2002: Bericht gewijzigd door: the librarian ]</p>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.