Ga naar inhoud

Beeld zonder rotor, Geen beeld met rotor

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar een soortgelijk probleem heb ik bij het plaatsen van mijn disecq motor (Stab HH100)ook gehad. Het probleem lag toen in de LNB (Grundig). Ik heb deze vervangen, en heb sinds die tijd geen problemen meer gehad.

Ik hoop dat ik er zo wat aan kan bijdragen, in ieder geval succes gewenst.

Greetz Twinsat

Geplaatst:

@twinsat en allen,

de klacht doet zich hier voor met mijn configuratie maar ook bij een colega hadden we het zelfde probleem, en hij attendeerde mij er op dat juist thai-tv wegviel. ik ben dat verder gaan onderzoeken mede door juist de afgenomen demping door de kabel wissel een demper er tussen gezet maar geen verschil, ga je weer terug naar de dunne kabel (h125) dan werkt alles weer (ook met demper)en voor wat betreft de lnb het betreft verschillende lnb's dus dat is het ook niet en bijde een humax-5400. ra,ra.

als het oversturing van de receiver was dan had ik met de demper er tussen wel beeld moeten hebben, de hotbird is namelijk nogal hard 100 om 100 zowel op de 100cm ofset als de 120cm gregorian, dat er iets "dicht" slaat is wel duidelijk alleen wat.??? en juist op die frequentie.

wie weet herkend iemand het probleem en heeft de oplossing.

jan,

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen