Ga naar inhoud


Duo-LNB en SAB Titan


meg96

Aanbevolen berichten


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op de site van van sab staat ook nog een software update ,ik weet  niet of je die er al in hebt

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje

 

Ik had de youtube-beschrijving niet gezien, maar in de doos van de DUO-LNB Quad (gekocht van CD dus) is er een installatiehandleiding waar het precies omgekeerd zit (kop van de Astra 19,2 in de klem). Zie hieronder.

Dat heeft mijn monteur dus gedaan. WTF ?

 

http://apps.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/6_Klantenservice/Klantenservice/Downloads/canaldigitaal-handleiding-duo-lnb-los.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat was de oorspronkelijke montage instructie, toen de meeste zenders nog op Astra 1 zaten.

Tegenwoordig wordt aanbevolen de Astra 3 kop in de houder te zetten voor optimale ontvangst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kan ik beamen, en Franse technici, ze maken dingen voor de eeuwigheid, maar niet perse op de plaats die de klant bedoelde en niet perse met de functionaliteit die beoogd was.

 

Wanneer jij aangeeft dat je een meter naast de deur een naar buiten draaiend raam wil hebben, en je komt een maand later terug, heb je kans dat er een raam in de muur zit, maar een meter naast de deur en naar buiten draaiend?

 

IK heb in Frankrijk ondertussen ook de nodige schotel installaties gemodificeerd, die door lokale technici opgeleverd waren en niet naar behoren functioneerden.

 

Duo lnb's voor Astra 1 en 3 kent de Franse winkel niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb ook regelmatig een verblijf in Frankrijk, mij hoor je niet klagen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is correct ?

 

Dat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( ... je ceesv niet vaak hoort klagen, dit in tegenstelling tot een groot deel van de rest hier)

aangepast door HanW

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...