Ga naar inhoud


Presentator Top Gear stopt na dieptepunt van 1,9 miljoen kijkers


Sprietje

Aanbevolen berichten

De nieuwe presentator van het geplaagde Britse autoprogramma Top Gear, Chris Evans, stapt op. Dit maakte hij maandag bekend. 'Ik heb mijn best gedaan maar soms is dat niet genoeg', maakte hij op Twitter bekend. Het programma bereikte zondagavond een nieuw dieptepunt: slechts 1,9 miljoen mensen keken naar de laatste aflevering van dit seizoen, het laagste kijkcijferaantal sinds 2002.

 

bron: Volkskrant
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, stiekem gniffel ik wel een beetje omdat de presentatie diep triest te noemen was in mijn optiek.

Die stem van hem was ook niet echt geschikt om te presenteren.

Hopelijk komt er een andere presentator, of misschien word het tijd om TopGear helemaal op te geven?

Zonder die "andere drie" word het nooit meer hetzelfde.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, het programma draaide om de chemie tussen de 3 "kwajongens" presentatoren. Dat vervang je niet zomaar, zeker niet als me dan nog eens krampachtig probeert om hu voorgangers te kopieren.

ik denk wel dat ze bij de BBC aan het beseffen zijn dat ze de gans met de gouden eieren geslacht hebben.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geslacht en opgevroten, dus weg met die sikkeneurige houding.

van BBC en van Kijkers

een nieuwe moet komen, een nieuw elan en als die of dat niet gevonden wordt dan stop je dat programma toch eens eindelijk

er is meer op de wereld dan petrol engines.

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De politieke correctheid heet zijn zoveelste slachtoffer gecreëerd.

 

Krijgen ze eindelijk de rekening daarvoor gepresenteerd.

 

Toen ze de stekker uit het oude presentatie team trokken, opperde iemand dat het geld dat het programma kostte, beter aan andere programma's kon worden brsteed.

Nu zijn ze er eindelijk achter, dat Top Gear al die andere programma's mogelijk maakte.

Top Gear was goed voor ongeveer 100.000000 GBP aan inkomsten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd hoeveel mensen naar nieuwe afleveringen van het oude Clarkson-team gaan kijken. Het schijnt ca. 80 pond per jaar te gaan kosten om de Amazon-stream te bekijken. Dat ga ik er niet voor betalen. Heb trouwens veel oude afleveringen nog niet gezien.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan er al een Amazon abbo afgesloten worden in Nederland? Anders moeten we wachten tot Veronica de licentie voor de uitzending gaat kopen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen ze niet beter eens een echt AUTO-MOTOR magazine maken, en niet een show programma dat Auto's erbij haalt als acteurs.

Tijd om eens echt informatief te gaan, inside info te geven, fabrieken te gaan bezoeken, testen met waardevolle inhoud, mensen uit deze industrie en sport aan bod laten komen met goede info die meerwaarde geeft.

 

Voor mij is de klucht van TOPGEAR al veel te lang uitgetrokken, nieuwe start dus en de goede deze keer.

 

Weg met die "Clowns".

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus al die 100 miljoen kijkers in 90 verschillende landen keken omdat ze er niets aan vonden?

 

Naar het oude Top Gear keken in England meer als 5 miljoen kijkers, naar het nieuwe 1,9 miljoen, tendens dalend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond die "kwajonges" opzet juist wel geinig. En wat valt er te vergelijken aan de huidige nieuwe auto's?

Wat mij betreft mogen die "clowns" nog veel verder gaan :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was dan ook al lang geen automagazine meer, eerder een humoristisch programma waar veel auto's in werden misbruikt.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat is nu precies wat ik graag op tv zie.

 

(En tegenwoordig ontzettend mis).

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom maakten ze vroeger zulke mooie films, en tegenwoordig niet meer?

 

Afgelopen weekeinde een verzamelbox van W.C. Fields gekregen, daar kom ik de winter wel mee door.

 

Top Gear valt in hetzelfde gerne, tv met een glimlach en af en toe een schaterlach.

Met een perfecte cinematografie in beeld gebracht.

De chemie tussen de presentators was perfect, en voor de BBC de kip met de gouden eieren.

 

Dat breng je niet terug met een nieuwe crew en presentatie team.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...