Ga naar inhoud


VU+ Solo2, OpenPli4.0 en EPG


on1bes

Aanbevolen berichten

CrossEPG werkt prima met Pli. Gewoon downloaden van de Pli feed.
Het enige wat je nog na installatie van CrossEPG (0.8.1) moet doen, is curl installeren.

 

(libcurl4_7.35.0-r0.1_mips32el.ipk downloaden en installeren)

of installeren met telnet command:

opkg install curl

 

Als je ook gebruik wilt maken van rytec epg dien je nog "crossepg_rytec_update.py" te vervangen./usr/lib/enigma2/python/Plugins/SystemPlugins/CrossEPG/
Met CrossEPG kan je dus zowel gebruik maken van Rytec en andere aanbieders. Maar het voornaamste voor mij is OpenTV.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites


Initiële vraag was hier eigenlijk of het verstandig is om meerdere EPG plugins tegelijk te installeren of gebruiken. Daar heb ik hier geen antwoord op gekregen, en dus zelf moeten uitzoeken.

NIET doen dus. Ondertussen is het image terug gefasht zonder backup-instellingen of files, en alles manueel opnieuw ingesteld. De VU en OpenPli4 draait hier nu terug als een zonnetje. En ook de EPG werkt nog naar behoren, nog zonder plug-ins. Case closed.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CrossEPG werkt met de juiste selectie van database formaten

ook op andere images

 

en als je zonder nadenken dubbele inleest voor een en dezelfde zenders DAN is het voorbij met de pret.

 

dat staat al zo vaak hier op het forum, je vraag je af waarom er ueberhaupt een zoekfunctie op dit Forum is

en als het niet bij VU+ staat dan staat het bij Dreambox (ik weet het zelfs heel zeker omdat ik daarover schreef) maar zoeken is je eigen taak

 

sommige mensen willen niet begrijpen dat meerdere plugins voor beide merken dezelfde werking hebben en dus ook bediening, c.q. uitleg

Slip Into Something More Comfortable

Kinobe, Stephen Hague

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vijgen na Pasen Tonski. Dacht je nu echt dat ik in geen andere forums gezocht heb ? Staat trouwens in mijn bericht #1 al te lezen. En HIER in deze topic staat wel degelijk nuttige informatie.

Maar we kennen uw reputatie, en tenzij dat jij een glazen bol hebt die ziet wat 'mensen' zoeken, en 'begrijpen' , gelieve je te onthouden van dergelijke insinuaties.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vijgen na Pasen Tonski. Dacht je nu echt dat ik in geen andere forums gezocht heb ? Staat trouwens in mijn bericht #1 al te lezen. En HIER in deze topic staat wel degelijk nuttige informatie.

Maar we kennen uw reputatie, en tenzij dat jij een glazen bol hebt die ziet wat 'mensen' zoeken, en 'begrijpen' , gelieve je te onthouden van dergelijke insinuaties.

 

Ga je het weer op de man spelen, niet erg netjes.

 

Tonski heeft mij al jaren goed geholpen als ik zelf ergens niet uitkwam, voor mij alleen maar lof.

 

Wat mij wel opvalt op diverse fora, mensen die steeds een zelfde vraag stellen die al meerdere keren is beantwoord, dus gebruik de zoekfunctie.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...