Ga naar inhoud


Promotie bij TVV


astro iris

Aanbevolen berichten


Er liep ook eens een actie van iets anders, en manlief zei het abonnement op, en vrouwlief, nam een abbo, om (zo dachten ze) van het welkomstgeschenk te genieten. Helaas, omdat het adres hetzelfde was, welkomstgeschenk geweigerd.

Misschien op één van de kinderen zetten, en na een tijdje adreswijziging. maar mag ik dit laatste wel schrijven?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees de actie voorwaarden bij deze actie, die staan hierboven, als je daar aan voldoet is de kous af.

Bij andere acties kunnen andere voorwaarden gesteld zijn, dan zal je daar aan moeten voldoen om in aanmerking te komen.

Simpel toch.

 

Jij vergelijkt appels met peren en die vergelijking lukt van geen kant.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst abonnement opzeggen en dan de kaart op een andere naam zetten - mag een huisgenoot zijn - met een overname formulier.

De kaart heeft dan geen abonnement meer en de 'nieuwe' eigenaar - is nieuwe klant - komt in aanmerking voor de soldenactie.

 

Ik vrees dat deze handelwijze afsluit op de vierde actievoorwaarde

 

4. De actie geldt alleen voor aankopen bij de deelnemende verkooppunten en de TV VLAANDEREN webshop voor in België aangekochte Promotieproducten die bestemd zijn voor de Belgische markt.

 

Lijk me een manier voor ze om zo een gepaarde CI+ module of box te slijten.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

in België aangekochte Promotieproducten

 

 

Dat doet de deur dicht voor andere producten zoals het overnemen van een gebruikte kaart. 

Er zal een Orca product afgenomen moeten worden om van de actie gebruik te kunnen/mogen maken.

 

In Nederland plegen we tegenwoordig een belletje met CanalDigitaal en zeggen de handel op.

Vervolgens krijg je dan een aanbieding om het basis pakket van € 19,95 voor twee jaar te ontvangen voor € 10,- (prijzen per maand)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...