Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vannacht toch nog even aan het prutsen geweest en VTI erop gezet (met dank aan de beschrijving in het forum FAQ, vastgepind) . Alles werkt nu! Een andere skin gebruikt die geen problemen geeft en duidelijk is.

Wel even wennen aan de nieuwe interface en nog steeds geen idee waarom ik het op open pli niet aan de praat kon krijgen. Ik zal vanavond eens kijken of ik de instellingen van Oscam kan kopiëren of ik gebruik die zoals ze net gepost zijn (dank daarvoor!) en dan nog eens met openpli proberen.

Voordeel van openpli is b.v. de kant en klare zenderlijsten (HB, A 19-23 &28) die je als applicatie kan downloaden en het feit dat iedereen er thuis aan gewend is. Ik koppel wel terug of het gelukt is, alvast bedankt voor de hulp tot nu toe! De ontvanger is redelijk nieuw op de markt en openpli is hiervoor ook nog niet heel lang beschikbaar dus altijd goed om in het begin wat te experimenteren en ervaringen uit te wisselen.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:

Nou....dit is wel heel bijzonder. Met dcc alle softcaminstellingen naar de pc gekopieerd en toen maar weer openpli op een usb gezet. Gisteren kon ik kiezen uit twee versies voor de solo 4k, nu uit drie (ook een versie van 6-7 en die heb ik gepakt). Usb in de vu, flashen, startinstellingen door en na hooguit 2 min beeld op npo 1. Geen idee waarom het nu in één keer werkt. Openpli is toch wel heerlijk. Veel sneller in te stellen en vertrouwd. Tot zover de terugkoppeling, bedankt iedereen en met deze versie op de officiele openpli site werkt het. Zou leuk zijn als anderen die m aanschaffen en ook open pli erop zetten hier even aangeven of het ook in één keer werkt al kijken die waarschijnlijk niet op dit topic

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:

mooi dat het nu wel gaat :)

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Het zou achteraf gezien trouwens maar zo kunnen dat ie bij installeren een oudere zenderlijst heeft opgehaald bedenk ik me. Veel CD frequenties zijn immers onlangs veramderd.... De 2e keer had ik een andere lijst gekozen bedenk ik me. Voor de zekerheid toch maar even in dit topic gezet. De solo 4K bevalt trouwens goed en kon precies op tijd profiteren van de 100 euro prijsverlaging die je nu overal ziet

Geplaatst:

Had hier grote problemen met de 4K door een USB-stick die met de Duo2 probleemloos werkte. Uren zitten kloten. Met een andere stick was het simpel geregeld. Mogelijk bij jou ook het probleem?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...