Ga naar inhoud


zou iemand van TVV meelezen...?


bluefoxamazone

Aanbevolen berichten

ik maak me weinig illusies maar iets moet me van het hart,;

alhoewel ik zelf viertalig ben stoot het me toch tegen de borst dat TVV schotels durft te verkopen waar er nog niet eens een Nederlandstalige handleiding bij ingesloten zit...straf.

 

O ja en dat ze eindelijk eens leren antwoorden op een mail die je hen stuurt. Al is het maar om te zeggen dat ze geen antwoord hebben en er over nadenken... Niet antwoorden vindt ik maar niks en zéér onbeleefd.

 

neh...

 

 

grtz,

Link naar reactie
Delen op andere sites


wettelijk gezien moet er een nederlandstalige handleiding bijzitten.Anders klachtje neerleggen bij ministerie.Staan hoge boetes op tot zelfs verbod op verkoop.Maar ja wordt meestal op zijn belgisch opgelost.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er al een handleiding bij zit, hoeft die wettelijk slechts min. in 1 van de 3 landstalen te zijn.

Ik weet dat de Facebook pagina van TVV heel aktief is, en meestal ook een reactie van TVV geeft !

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is iets wat je tegenwoordig bij bijna elk apparaat aantreft, eventueel een summiere installatie instructie bij het apparaat en uitgebreide actuele informatie op internet.

 

Spaart bomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is iets wat je tegenwoordig bij bijna elk apparaat aantreft, eventueel een summiere installatie instructie bij het apparaat en uitgebreide actuele informatie op internet.

 

Spaart bomen.

In het Pools, Roemeens, Russisch, Arabisch en ga zo maar verder en met een beetje geluk (met dank aan onze Hollandse wereldburgers) in Dutch, want van Vlamingen heeft men verder in de wereld nog nooit gehoord, vraag het maar eens aan Donald Trump. (European Country Brussels)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...