Ga naar inhoud


Melding Google


marcow

Aanbevolen berichten


XP wordt niet meer ondersteunt klaar uit. Google is er nu dus ook mee gekapt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linux wordt volop ondersteunt en is veilig. XP zou je absoluut niet meer moeten gebruiken.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google is meer dan alleen de browser Chrome. Waarschijnlijk gebruik je ook andere diensten van Google. Chrome ( de Browser ) zal geen updates meer krijgen waardoor comptabiliteit met browsen problemen zou kunnen gaan geven. Onder oudere besturingssystemen blijven voorlopig Mozilla Firefox nog wel draaien.

Er is in mijn ogen wel een kans dat je problemen zou kunnen gaan ondervinden in Google+, Gmail etc. Kijk eens naar een ander platform zoals Windows 7 of Windows 8.1. De "gratis" Windows 10 laat ik even voor wat het is ivm de vele compabiliteitsproblemen. Wellicht kan je eens kijken of Linux iets zou kunnen zijn. Mocht je Microsoft minder zijn, dan zou ik kiezen voor Windows 7 Ultimate. Gebruik nu 4 partities in de boot.

De oude XP voor het antiek, verder Windows 7, Windows 8.1 en Unbuntu (Linux). Windows 10 heb ik al meerdere malen een rollback gegeven ( terug naar oude OS 8.1 ) omdat ie hardware gewoon niet wil accepteren ( drivers gevalletje ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...