Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Camping/woonmobiles zullen zuinig kijken en bvn is dan genoeg. De Engelsen zullen enkel nog via internet hun BBC's kunnen zien. En zopas zag ik TVV vlaanderen via internet.

Voordeel is  dat je ook  meteen internet in huis hebt met evtl telefoon en Skype in je 2° verblijf hebt in 't buitenland.

En geen schotel,kaartje,reciever,afstelling  nodig hebt en via internet veel betere service hebt.

Of is  HD tv via internet ADSL , de duurdere snelle soort ?

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Geplaatst:

tegenvraag is een tweede verblijf in het buitenland ook altijd een camping met woonmobile of camper / stacaravan?

SKYDSL of TWOWAY ontvangst voor satelliet gebaseerd Internet levert 20 Mbit/s maar is erg duur.

ADSL is een term die gebruikt wordt voor internet per telefoonkoper

Of er van een verdringing sprake is ligt aan de aanbieding en de andere behoeften van de consument

WILT U ook tegelijk internet en dus kunnen skypen of whatsappen?

dan moet je natuurlijk voor een combo of all-in-one deal gaan

maar TVV en CD maken het zelfs aantrekkelijk voor satellietkijkers in het buitenland, dus ik zie die verdringing niet

enkel marketing naar meer winstgevende producten.

ciao

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Nou ik ben blij dat ik in Spanje niet via internet tv kijk.
Op de campo (op het platte hier bergachtige land) heb je eigenlijk maar alleen draadloos internet. Dat is zeker niet echt snel dus om daar behalve de normale internetzaken ook nog tv op te kijken, wordt een drama.
Heb zojuist 5,5 dag zonder internet gezeten. Ze hadden een nieuwe zender geplaatst 800 meter verderop en afgelopen vrijdag vanuit de centrale iedereen overgeschakeld naar de nieuwe zender. Tja daar kun je op wachten dat dat problemen gaat opleveren want bij heel veel mensen moesten de antennes gedraaid worden. De technische dienst had het dus razend druk zodat je meer dan 5 dagen zonder internet zit. Nou als je dan ook nog eens 5 dagen zonder tv zit, zijn de rapen natuurlijk helemaal gaar.

• Moderator
Geplaatst:

In Frankrijk en Duitsland is snel internet meer een uitzondering als regel.

En dat gaat nog vele jaren duren.

Met 1 Mbit/s heb je in die landen "snel" internet en voorlopig een kans op verbetering.

Daar is iptv geen oplossing.

In Frankrijk heeft Orange iptv als dienst.

Voor Orange klanten met langzaam internet hebben ze de satelliet als alternatief.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

sprietje,

het wordt mij niet duidelijk wat je met draadloos internet bedoeld

LTE/G4

WIFI-repeater van een WAN Router

WIFI richtantennes van x naar y met antenne z

Maar het LTE draadloos internet als voorbeeld dat gaat hier met 20Mbit/s als een Trein op mijn DD locatie met een router voor ontvangst binnen (zonder extra antenne)

Ook de SKYDSL ontvangst via satelliet heb ik momenteel bij mijn collega geïnstalleerd na z'n verhuizing.

Wonderbaarlijk stabiel HBBTV en InternetTV en IPTV ondemand van SKY.

EEN WIFI herverdelen is als het over campings gaat eerder ongunstig

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Het draadloos internet wat ze in Spanje hebben kennen ze niet in Nederland.
Het werk op 4GHz. In een dorp staat een zendmast en elke abonnee heeft een 4GHz antenne die vrij zicht moet hebben op de zender. De antenne/zender van de abonnee bestaat uit een kastje als de afstand naar de mast niet meer dan 1-2km is of uit een schotel van 30cm als de afstand groter is die beide goed naar de zender gericht moeten zijn.
Zie ook de bijlages.
Ze hebben er in Nederland wel proeven mee gedaan.

post-60869-0-36292800-1468442973.jpg

post-60869-0-03898800-1468442986.png

Geplaatst:

Het draadloos internet wat ze in Spanje hebben kennen ze niet in Nederland.

Het werk op 4GHz. In een dorp staat een zendmast en elke abonnee heeft een 4GHz antenne die vrij zicht moet hebben op de zender. De antenne/zender van de abonnee bestaat uit een kastje als de afstand naar de mast niet meer dan 1-2km is of uit een schotel van 30cm als de afstand groter is die beide goed naar de zender gericht moeten zijn.

Zie ook de bijlages.

Ze hebben er in Nederland wel proeven mee gedaan.

Ze zijn de proeven nu wel voorbij hoor. Kijk maar eens naar Greenet zij zijn momenteel bezig het netwerk op te bouwen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Tjonge en dan ook nog €240,- aansluitkosten! Hier in Spanje betaal je helemaal geen aansluitkosten. Alles wordt keurig geleverd en geïnstalleerd. Hier ook geen datalimiet.
Dit systeem gebruiken ze in Spanje al ongeveer 10 jaar. Elk land bepaalt welke frequentie er gebruikt mag worden. In Nederland wordt (werd) daar nogal moeilijk over gedaan.

Geplaatst:

Sprietje je hebt het over WIMAX toch?, want dat is het draadloze Wifi systeem wat ik hier ken en nergens anders ziet. Daar zijn ondertussen al heel veel providers van met flink uiteenlopende prijzen. Ding is zeker het is allemaal te duur voor wat er geboden wordt maarja dat mag helaas in Spanje.

Geplaatst:

Gelukkig Sjaak kon ik gebruik maken van satelliet-internet van m'n buurman die 100 meter verderop woont maar ja door de grote afstand en dan ook nog eens geen rechtstreeks zicht op zijn antenne is die verbinding erg traag. Met Skype heb je ook nog eens de vertraging omdat de signalen eerst 80.000km  naar de satelliet op en neer moeten.

Geplaatst:

Tja, en dan is het nieuws op nu.nl al verouderd natuurlijk :grin:

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

dat 70Mbit/s is natuurlijk wel wat anders dan LTE advanced met 225Mbit/s

mij hoor je niet klagen inzake aanvoer via internet LTE van vodafone in Duitsland

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen