Emekli Geplaatst: 15 juli 2016 Geplaatst: 15 juli 2016 Twee jaar geleden ging ik mijn internet abo betalen en in de winkel van TTNet hingen posters met de mededeling "nu gratis overzetten van 8 naar 16 Mbits/s". Dus ik zeg, zet maar om. Blijkt en dat is nu nog zo, dat dit alleen geld voor mensen in de buurt van de centrale eerst moet nog de rest van de bekabeling vervangen worden. Die mensen daar zijn gelukkig, ze betalen het zelfde als ik. Ik zit zo'n beetje aan het eind van de kabel en heb 3/4 jaar 7 Mbits/s, maar nu in de zomer nog maar 2.3 dit omdat heel Ankara en Konya vakantie houdt. Alternatief zou een dongle kunnen zijn met internet via GSM mast, maar te duur. Het mag hier dan wel het tropisch paradijs zijn, toch is niet alles perfect. Maar het ging over het verdringen van sat TV door internet, daar geloof ik niet in. Bovendien, SES Astra, Eutelsat, Intesat, Türksat en anderen blijven natuurlijk niet steeds nieuwe sats de lucht inschieten als bijna niemand daar nog gebruikt van maakt. Volgens mij blijft sat TV en is internet een mooie aanvulling. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
cookie monster Geplaatst: 15 juli 2016 Geplaatst: 15 juli 2016 (aangepast) Ik heb hier (België) een (officiëel) 12Mb/s DL / 640kb/s UL verbinding , werkelijkheid 10,3 Mb/s DL / 530kb/s UL , voor 5€ meer kan het 100Mb/s DL worden , m.a.w. , ik laat het gewoon zoals is't , ben gelukkig tevree 15 juli 2016 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen