fverh Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Weet iemand of er een sticker geplakt kan worden op een satelliet schotel? Zijn deze stickers dan ergens te verkrijgen? Bij voor baat dank voor het antwoord Ton
Sprietje Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 (aangepast) Bedoel je een decoratie sticker? Die zijn op diverse plaatsen te bestellen. Zie hier hoe je dat moet doen: 17 juli 2016 aangepast door Sprietje
fverh Geplaatst: 17 juli 2016 Auteur Geplaatst: 17 juli 2016 Bedankt voor de reactie! Ja ik bedoel inderdaad een decoratie sticker, liefst met afbeelding bakstenen. Zodat de satellietschotel niet zo opvalt. Zo te zien op het youtube filmpje kan je dat gewoon doen , zonder veel effect op de kwaliteit(?). En weet je misschien ook waar te bestellen? dank voor het advies
Moderator ceesv Geplaatst: 17 juli 2016 Moderator Geplaatst: 17 juli 2016 Ik zou alleen een voorbehoud willen maken voor stickers welke aluminium folie bevatten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 juli 2016 Moderator Geplaatst: 17 juli 2016 Oefening Sjaak, oefening! Ze pakken tegenwoordig auto's in in skin folie, en jij zal dat niet kunnen onderscheiden van een "gewone" wagen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 (aangepast) Je kunt er ook iets bijzonders van maken. Kijk maar eens naar deze Amerikaanse kunstenaar:Misschien heb je zelf talent?En wat nou last van luchtbellen. Eén klein speldenprikje in de folie en de lucht kan weg.https://youtu.be/zE070FhXg4I?t=15 17 juli 2016 aangepast door Sprietje
Tonskidutch Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 er was toch ook zo iet als 3d printen met een waterbad...? in ieder geval is een baksteen print met halfsteensverband voor een muur met kruisverband wel echt stom zeg. Orlando in Love Japanese Breackfast
Sprietje Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Jazeker Tonskidutch, zie hier hoe dat gaat: http://www.mefeedia.com/watch/68883376
Emekli Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 Ik wil een sticker voor mijn 150 cm. schotel, bestaan die ook? . Nee, mijn schotels mogen gezien worden, veel erger is die reclame rommel in de steden. Vooral in België, en ook andere landen, soms zo groot als een voetbalveld. En waarom zo groot, alleen om de krotten er achter te verbergen. Velen storen zich aan een schotel(tje), GSM masten vindt men normaal. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Sprietje Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 Plakfolie voor een schotel van 150cm bestaat er denk ik niet maar je kunt hem natuurlijk wel beschilderen.
Kabeltje87 Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 Als ze auto met een folie kunnen bedekken zonder foutjes, moet iets eenvoudig als een schotel ook wel lukken. Deze folie's worden met warmte aangebracht en kunnen rekken en krimpen. Probleem is dat je wel enige ervaring en handigheid zult moeten hebben om dit perfect af te werken. Zie hier: http://www.autowrappen.org/zelf-auto-wrappen/ Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Moderator ceesv Geplaatst: 18 juli 2016 Moderator Geplaatst: 18 juli 2016 Sjaak, misschien wel voor jou, maar voor anderen niet. Ga a.u.b. niet in elk topic jouw maatstaf aan anderen opleggen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mylan1999 Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 Ach breng gewoon je schotel naar zo'n carwrapper of reclamebestickeraar :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen