james-cook Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 Beste heren, Wij zitten momenteel op een vaartuig in yamal rusland. We gebruiken hier een seatel system om sat tv te krijgen. Ik track momenteel de 90E zonder probleem AGC 1850 Maar daar we iets meer engelse zenders willen probeer ik de abn 2 75E te pakken te krijgen. Nu denk ik hem te hebben AGC 1800 iets laag ik weet het maar ik krijg geen signaal van de sat. Nu denk ik hem goed te tracken. Maar nog altijd niets. Zijn er hier mensen die ervaring en kennis hebben met dit systeem om ons even te helpen. Mvg crew james cook
Big fellow Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 Zet je tracking frequentie op de frequentie van de transponder die je wilt ontvangen. Wat is je agc als je de schotel net naast de satelliet richt? Ik heb de satelliet footprint niet opgezocht dus ik vraag mij af of je een lineaire transponder zit te bekijken? Zo ja, staat je skew (pol angle) optimaal? Ik heb veel ervaring met seatel systemen maar het is moeilijk om vanaf hier te zeggen wat "de" oplossing is... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Moderator ceesv Geplaatst: 20 juli 2016 Moderator Geplaatst: 20 juli 2016 Das ver weg. En we hebben beeld. http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:297592/zoom:8 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.