MarnixK Geplaatst: 21 juli 2016 Geplaatst: 21 juli 2016 heb een HD X3 met openATV 5.3 en regelmatig krijg ik geen beeld meer op de Ziggo zenders. Dan moet ik op de CI CAM herstarten (dus de softcam) of het hele ding uit/aan zetten om weer beeld te krijgen. Ik heb er een CAM met kaart van Ziggo inzitten. Lijkt net of er ergens een log ofzo vol loopt. Iemand een idee . Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4
VluggeW Geplaatst: 21 juli 2016 Geplaatst: 21 juli 2016 Hallo, Welke kaart heb je? Oude UPC of Ziggo kaart? Bij een Ziggo kaart gewoon rechtstreeks in de kaartlezer zonder Ci module. Greetz Michiel
Tonskidutch Geplaatst: 21 juli 2016 Geplaatst: 21 juli 2016 is een GIGABLEU wel gecertificeerd voor een CI+ cam? ik dacht van niet maar er zijn wel eens wijzigingen die ik niet hebgelezen als INFO CI+ gecertificeerde receivers zijn met een teezeefje te vinden. Second Life Mungo Parker
Miauw Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 CI+ gecertificeerde receivers zijn met een teezeefje te vinden. Ja, maar die werken ook zo. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Tonskidutch Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 met andere woorden, om het duidelijker te maken voor de vraagsteller en andere lezers niet elke enigma2 receiver kan met een CI+ module omgaan indien het CI+ protocol ingeschakeld is. niet elke provider werkt met het protocol voor zover ik weet is ziggo nog niet op CI+ overgestapt dus dan gebruiken we liever een softcam in de enigma2 kast Second Life Mungo Parker
Tripleboy Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 (aangepast) OpenAtv updaten, Oscam Updater installeren, laatste versie kiezen, Ci+ ondersteuning is aanwezig. 26 juli 2016 aangepast door Tripleboy GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Tonskidutch Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 volgens de factsheet: GigaBlue HD X3 Mit Stolz präsentieren wir ihnen unser neuestes Modell Gigablue HD X3. Neues Design, zwei Kartenleser, 1x Ci, e-SATA und zwei USB Schnittstellen zeichnen die neue Serie zum Vorgänger aus. TWIN LINUX HD TV Receiver mit Hybrid Eigenschaft. DVB-S/S2, DVB-C/C2, DVB-T/T2 und IPTV bieten eine vielseitige Nutzung.Die Gigablue HD X3 lässt keine Wünsche offen..Features Schneller Prozessor mit 512MB DDR3 RAM 256MB Flash Neues Design 2 x USB (2 back) 1 x HDMI 1 x e-SATA ( HDD ) 1 x PnP tuner (DVB-C/T/T2/S2) 2 x card reader 1 x Ci & Ci+ optical LAN (RJ-45/100Mbps) Wifi Optional (300Mbps) SAT>iP, Multiroom funktion Second Life Mungo Parker
MarnixK Geplaatst: 14 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2016 softcam is niet nodig voor de ci+ module. voor zover ik weet is ziggo nog niet op CI+ overgestapt dus dan gebruiken we liever een softcam in de enigma2 kast dus ik kan die ci+ module er gewoon uithalen en dan de card in de softcam stoppen ? Welke instellingen moet ik dan voor bv oscam gebruiken ? Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4
Gast Mimisiku Geplaatst: 14 augustus 2016 Geplaatst: 14 augustus 2016 Een OScam reader met daarin de correcte waarden voor een Ziggo kaart..
Eduard07 Geplaatst: 16 augustus 2016 Geplaatst: 16 augustus 2016 Is het niet simpeler gewoon een schone flash te doen en daarna herinstalleren via de fabrieksinstellingen? Dan zou het probleem toch weg moeten zijn? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen