Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

https://www.tv-vlaanderen.be/promo/?utm_campaign=10jaarTVV geld deze aanbieding ook voor bestaande klanten. Ik wil wel voor 10 maanden van Basic Light naar Basic+

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 


Geplaatst:

Vermoedelijk wel, mits je dan ook een nieuw contract afsluit voor twee jaar.

Dus na de tien maanden €10 ga je 14 maanden €24,95 betalen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Egbertjan, dat zal niet lukken.

In de pdf met de actievoorwaarden staat immers:

 

 

 

3. Deelnemers die tijdens de promotieperiode een abonnement voor een periode van 24 maanden afsluiten op Basic Light, Basic, Basic+, All-in-One Basic Light, All-in-One Basic of All-in-One Basic+ krijgen een korting op hun maandelijks tv-abonnement. De eerste 10 maanden nemen ze voor €10/maand digitale televisie af, of voor € 44,05/maand All-in-One. De soldenactie is niet beschikbaar voor consumenten die reeds Klant zijn bij TV VLAANDEREN.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Voorzichtig met deze machtswellustelingen, als je een probleem krijgt ben je nog niet jarig.

Heb een paar jaar geleden een probleem gehad met die kazakkendraaiers en pas na meer dan een jaar opgelost, en enkel omdat ik er uiteindelijk de ombudsman bij betrokken heb, en dan nog veel last.

Na de rechtzetting, niet eens een verontschuldiging.

Gelukkig had de ombudsman het afsluiten laten blokkeren

Dus heb je een werkende kaart, best alles laten zoals het is.

Geen moeilijkheden zoeken.

Het staat je uiteraard vrij om zelf te beslissen wat je zelf wil riskeren.

geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...