Ga naar inhoud


Animaties/Avatars


alx

Aanbevolen berichten

Citaat:
Zorg dat je ne goeie firewall hebt en ze doen NIKS op uwe PC!!!!


Helaas gaat dit niet werken, een activx programma wordt via port 80 (standaard internet/www) binnengehaald, en kan dan iets op je computer doen. Vervolgens kan het programma verbinding maken met een server op internet (via port 80 of een andere port, uitgaand verkeerd wordt over het algemeen niet geblokeerd door een firewall) en zodoende data doorsturen. Denk niet dat een firewall zoveel kan tegenhouden, het is van levensbelang, maar meer security is zeker gewenst. Micro$oft Internet Explorer bevat enkele tientallen security bugs welke microsft weigert te patchen. Daarom gebruik ik mozilla (waar ook wel af en toe een security bug wordt gevonden maar veelal binnen 48 uur wordt gepatched).

Daarnaast, de bewegende beelden zijn geensinds activex programma's anders zou ik ze niet kunnen zien (unix machine met mozilla is niet compatible met microsoft's activex), het zijn gewone animated gif's, overigens sommige browsers ondersteunen het om animated gif's niet te laten zien (zo kan konqueror worden ingesteld om de animatie slechts eenmaal te laten zien of in zijn geheel niet).

ok, genoeg geleuter van mij :-)

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sites ,als Postbank.nl, verwachten dat ActiveX/java geactiveerd is. Anders kun je geen bankzaken uitvoeren!!! Ik had dus om veiligheidsredenen e.e.a. niet geactiveerd, maar heb dat moeten terugdraaien. Overigens, ging het niet om veiligheids-redenen dat ik de posting deed over bewegende avatars. Het ging me meer om leesbaarheid van het board als totaal.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...