Ga naar inhoud


kiloknallers toe of afgenomen?


Amager95

Aanbevolen berichten

Dank voor de correctie Sjaak!

 

Ze hebben trouwens een pagina waar je belasting voordeel met bepaald schenkingsbedrag kunt uitrekenen met druk op de knop.

Voornaamste donateurs zijn vrouwen met hoge opleiding van 35 jaar en ouder uit twee persoonshuishoudens.

 

Ik blijf het geluid uitzetten als ik weer een spotje van ze op de radio of tv moet aanhoren.

Gelukkig erger ik me nu niet meer door mijn eigen onterechte aanname dat dit met belastinggeld gerealiseerd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan misschien niet met belastinggeld maar het stoort mij net zo erg dat de milieutaliban geld krijgt van loterijen. Alsof die club onder goede doelen valt.

 

Dit zijn hele enge clubjes die de publieke opinie proberen te beïnvloeden door gewoon heel lang onzin te verkondigen net zolang tot iedereen het gelooft.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die loterij sponsort nog veel meer clubjes, waarvan de doelstellingen niet de mijne zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar eindigt de lobby

 

het is nooit genoeg voor deze clubs

een boer is goed voor zijn beesten!!!!!

 

naar mijn mening nog een misstand:  "de benaming plofkip "  een plofkip betaat niet!!!!

er zijn veel kippenrassen, en er word natuurlijk gezocht naar een ras die snel groeit. 

in een aflevering van de keuringsdienst van waarde werd duidelijk dat dierwelzijn niets te lijden heeft met kippen die (snel) groeien/zwaar worden  

http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/19-06-2014/KN_1659047  

 

't bestaan van deze clubs begon door het doodknuppelen van de zeehonden (en terecht)

maar nu is het doorgeslagen ,  

't is nu al jaren in de politiek verweven: marjanne thieme sjoerd van wouw en volkert van der graaf (allemaal  op 1 hand te noemen)

't gevolg laat zich raden , ze werpen alles in de strijd om hun ideaal te halen.

en daar zijn die reclames op tv met die onwerkelijke beelden niet een afspiegeling van de hedendaagse praktijk waarbij de supermarkt ook nog eens door het slijk gehaald word.

 

zeker geen reden om ooit mee te spelen met de postcode loterij!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over plofkippen gesproken, dan geef je bij de volgende boreling, jullie kind maar eens het spul wat die kuikens krijgen.

Benieuwd hoe de kleine er na een jaar uitziet.

 

O.a. hormonen wordt illegaal nog altijd gegeven aan allerlei dieren en uiteindelijk is het eind station je maag. 

Vis zou ook zo gezond zijn, er wordt niet bij vermeld dat vele zeeën verziekt zijn met kwik.

Zij die ongelovig zijn over de rapporten, droom lekker verder zou ik zeggen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel, het lijkt wel of Sat4all is overgenomen door aluhoedjes volk.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...