Ga naar inhoud


Kabel Eins Classics bij CanalDigitaal


astro iris

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Tja, zie het als extra service dat je met hun ontvangers ook fta programma's kunt ontvangen.

 

Ze kunnen die ook weglaten in hun fastscan lijst, dan zou je ook ontevreden zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor.... Gebruik geen fastscan, masr eigen lijst... Alleen de zenders erin die ik graag zie.. Veel Engels en een handje vol Duitsers (waaronder Tectime TV aka DrDish)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht gaat dit kanaal naar de transponder van M7? Daar is veel ruimte door het verdwijnen van de Nederlandse SD kanalen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had wel ergens op de site van CDS gelezen dat per 2 augustus Classica HD bij Canal Digitaal gevoegd zou worden... Dacht dat dat een Klassiek kanaal a la Brava en Mezzo was....

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn lijst van CanalDigitaal is vandaag Kabel Eins Classics verschenen, zit op Astra 19.2 transponder 12721H, dit zou een film kanaal zijn. Wordt die misschien binnenkort bij de Canaldigitaal beschikbaar? :confused:

 

En op welke plaats in de lijst is de zender verschenen. ?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezit geen fastscan lijst, dus het nr kan ik niet vermelden, wel is hij in mijn eigen satelliet lijst verschenen en de codering van CD staat aan. Op het scherm komt de vermelding M7 Multistream, "your smartcard is not autorized for this channel"

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

is hier gewoon zwart gecodeerd lekker toevoegen zo :(  :mellow:

De Kabel Eins Classic op de 12544H geeft inderdaad codering zwart, maar scan eens de 12721H opnieuw, dan verschijnt hij met CD codering.

Dan mis ik nog de symbolrate, Fec en modulatie in je bericht. 

 

 

DVB-S2 8PSK  23500 2/3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...