Ga naar inhoud


Kabel Eins Classics bij CanalDigitaal


astro iris

Aanbevolen berichten

Nee, er worden hier continue 2 kanalen gepromoot die vermeend door M7 worden uitgezonden..

 

Unitymedia Classica HD. Deze wordt inmiddels door M7 ingeladen op kanaal 101 en gaat open met FamilyHD en hoger.

Kabel Eins Classic. Deze staat NIEt in de M7 lijst maar heeft wel al de Seca CAID tiegevoegd gekregen. Deze zender gaat echter met een CDS kaart (nog) niet open....

 

12031 voor Classica HD

12721 voor Kabel Eins Classic

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, er worden hier continue 2 kanalen gepromoot die vermeend door M7 worden uitgezonden..

 

Unitymedia Classica HD. Deze wordt inmiddels door M7 ingeladen op kanaal 101 en gaat open met FamilyHD en hoger.

Kabel Eins Classic. Deze staat NIEt in de M7 lijst maar heeft wel al de Seca CAID tiegevoegd gekregen. Deze zender gaat echter met een CDS kaart (nog) niet open....

 

12031 voor Classica HD

12721 voor Kabel Eins Classic

Op vrijdag 5 augustus is de zender Classica HD toegevoegd aan het zenderaanbod van CanalDigitaal. De zender is te zien vanaf het EntertainmentHD-pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms ben je te moe om te vertalen ,dan is het prettig en gemakkelijk een nl ondertiteling. De film Phoenix heb ik ll nog gezien met dr House.En die zat bij fta.

Nu is mijn tvv kaartje op verlof ,ik moet dus nu fta kijken .Zou die Kabel eins classic bij m7 ondertiteling krijgen of minstens toch de originele audio van de film ?

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik versta dat ook hoor , maar de film trekt op niets meer met dat na synchroniseren ;-)

Dat is de hoofdreden dat ik NOOIT zulke zenders kijk , ik haat nasynchronisatie !!!!

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de hoofdreden dat ik NOOIT zulke zenders kijk , ik haat nasynchronisatie !!!!

smaken verschillen uiteraard...  Ik vind ondertitelde programma's veel storender dan een goede duitse nasynchronisatie. Het is veel meer ontspannen om gewoon te luisteren dan telkens te moeten lezen wat er onderin het scherm staat, dus als ik de keuze heb om een film te zien  waarvan ik de taal minder of niet kan, dan kies ik voor de nagesynchroniseerde versie.

 

Het is zelfs zo, dat als je de keuze hebt uit engels of duits (soms bij ORF het geval), ik gewoon voor de duitse versie kies.

 

Maar dat soort commentaren over het niet graag hebben van synchronisatie , hoor ik erg veel bij nederlandse mensen...  vreemd eigenlijk, of is het gewoon omdat men het niet gewend is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penthe, je hebt helemaal gelijk. Classica HD op kanaal 101 gaat niet open met het Familie HD pakket.

 

Correct!

(Maar soms is het misschien beter CD dit soort waardevolle feedback hier niet meer te geven. ;))  ​

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

smaken verschillen uiteraard...

 

Maar dat soort commentaren over het niet graag hebben van synchronisatie , hoor ik erg veel bij nederlandse mensen...  vreemd eigenlijk, of is het gewoon omdat men het niet gewend is.

Ik hoor enkel graag de originele versie , enkel die stemmen passen bij de persoon !! :)

bv: Dallas of kojak of Louis de Funès bv in't Duits ?? Nein , danke !!

Hetzelfde met Duitse acteurs in bv Frans of Turks , of weet ik wat !!

Misschien dat men zichzelf moet opnemen, en dan uw stem door iemand laten inspreken :D

Maar verder , Kabel Eins Classic bij CD of TVV of weet ik waarbij , 

ik zal toch nooit meer pay-tv aanschaffen , ik pas sowieso voor de gehele zooi !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ik zal toch nooit meer pay-tv aanschaffen , ik pas sowieso voor de gehele zooi !!

Daar heb je helemaal gelijk in...  Ik heb gewoon uit interesse eens een paar weken naar de programmering van Sky DE, Sky UK, CMore en Viasat uit Zweden en Film 1 uit Nederland zitten kijken... gewoon, aandachtig kijken of er wat bij zit op al die zenders wat echt de moeite waard is om te kijken... wat "beter" is dan wat ik op de normale FTA zenders kijk...

Heel erg teleurstellend was het... in die 3 weken waren het 1 of met wat goede wil 2 programma's die ik wel had bekeken...

Nu moet ik hetzelfde misschien volgende maand nog eens doen... als de komkommertijd voorbij is. Want nu is het eigenlijk nergens veel soeps...  maar de gedachte dat er op pay tv dan wel wat zou zijn is dus ook niet waar... voor mij in ieder geval.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...