patsilverbug Geplaatst: 4 augustus 2016 Geplaatst: 4 augustus 2016 (aangepast) Zijn er eigenlijk switches die 16 satellieten kunnen omzetten naar 3 tot 4 ontvangers die nog fatsoenlijk te betalen zijn of moet ik anders te werk gaan. Zo ja graag even uitleg wat ik dan nodig heb, Wil graag werken vanaf een waveFrontier t90 naar verschillende ontvangers met single lnb's (Heb ik al nl.). Ontvangers zijn uitgerust tot 1.2 Disqec bij voorbaat dank Patrick 4 augustus 2016 aangepast door patsilverbug
a33 Geplaatst: 4 augustus 2016 Geplaatst: 4 augustus 2016 Natuurlijk, de 16/1 van Gecen bijvoorbeeld: zie bijvoorbeeld hier http://www.gecensat.com/list.php?id=31 (er staat er één met en zonder regenkapje, als ik het zo snel zie). Dar heb je er dan 4 van nodig, voor vier ontvangers/tuners. groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Sprietje Geplaatst: 4 augustus 2016 Geplaatst: 4 augustus 2016 (aangepast) Een goede 16/1 diseqc-switch is deze: http://www.emp-centauri.cz/index.php?lang=en&page=prodview&id_kateg=1&id_pkateg=21&id=284Die koop je in Duitsland voor €39,90.Voor 3 of 4 ontvangers heb je er dus 3 of 4 nodig en heb je dus ook lnb's nodig met 4 aansluitingen. 4 augustus 2016 aangepast door Sprietje
patsilverbug Geplaatst: 4 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2016 Aan deze zat ik al te denken. ben dan alleen nog niet mee met de aansluiting. Jullie vertellen dat ik er 4 nodig heb maar op een LNB single zit maar 1 aansluiting. Ook wil ik de ontvangers wel tegelijk kunnen gebruiken zonder dat deze geen verkeerde signalen van elkaar ontvangen waardoor ze defect kunnen gaan. Graag evt in schema meegeven
Sprietje Geplaatst: 4 augustus 2016 Geplaatst: 4 augustus 2016 (aangepast) Op een single-lnb kun je maar 1 ontvanger aansluiten. Je zult dus alle lnb's moeten vervangen voor quad lnb's, een lnb dus met vier aansluitingen. Alle eerste aansluitingen van alle lnb's gaan naar de eerste 16/1 diseqc-switch, alle tweede aansluitingen van alle lnb's gaan naar de tweede 16/1 diseqc-switch enz. 4 augustus 2016 aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen