Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op mijn Philips DSR 7141 ontvanger een schotel met dubbele kop aangesloten. Ik heb deze thuis gebruikt waar alles naar behoren werkte. Nu heb de set meegenomen naar de camping, 40 km bij mijn woonplaats vandaan en gebeurt het volgende: Als ik nu via de automatische diseqc zoek functie satellieten laat zoeken geeft hij goed signaal op de Astra 1 (19.2) en astra 2 (28.2)!!! Maar ik wil natuurlijk de astra 1 en astra 3

Op de astra 1 ontvang ik inderdaad alle juiste zenders maar op de astra 3 helemaal niets.

Wat doe ik fout???

Geplaatst:

Schotel én kop hetzelfde? Bijzonder!

Draai de schotel eens een heel klein tikje rechtsom? Dan zou 28oost moeten verdwijnen, en 23oost verschijnen.

En als het dan goed is en het gewerkt heeft bij jou, dan behoudt je de 19oost.

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...