Emekli Geplaatst: 9 augustus 2016 Geplaatst: 9 augustus 2016 Allen bedankt voor de info en medewerking! Ben nu bezig met het opzeggen van CD. Wie kan mij vertellen wat de beste oplossing is om toch nederlandse tv (hopelijk ook fox) in duitsland te ontvangen? Alvast bedankt van Dezember leek Nou zeg jij geeft de moed wel heel snel op. Lees nog eens mijn bericht, je staat sterk genoeg om NL TV te kunnen kijken. En één LNB er bij op zelfde schotel moet gewoon kunnen. Maar ja, ik ben een doorbijter, als ik weet dat ik in mijn recht sta. Zo maar iets verbieden, dat doen veel medebewoners in een appartementen blok of gemeentes, dit omdat ze zelf niet weten hoe iets in elkaar zit. NL TV is misschien nog goed mogelijk in Kleve, niet te ver van de grens, maar belabberde kwaliteit en of FOX in het pakket zit?. Voor goede ontvangst moet er dan weer een buitenantenne geplaatst worden met kabel, geheid dat ze dan ook weer moeilijk gaan doen. Gewoon doorbijten, niks CD opzeggen, vechten tot je wint. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen