marcow Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 Als ik de WD -usb aansluit op mijn REBOX 8220 loopt de REBOX nu ineens vast. Voorheen geen problemen met het maken van opnames. Nu heb ik hem op mijn laptop aangesloten en krijg de melding dat hij eerst geformateerd moet worden. Dit ben ik nu aan het doen maar hij is al een tijdje bezig is dit normaal. Mvg
Gast Mimisiku Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 Weet niet wat het native formaat van de Rebox is. Voor Linux is dit ext3 of ext4. Heeft de schijf ooit gewerkt op een PC zónder eerst te hoeven formatteren? Mijn WD ging ook van de ene op andere dag kapot. Geen klakklak error, maar gewoon niet meer toegankelijk. Nieuwe HD was enige oplossing. Oude was gewoon overleden en ja net een maand na de RMA periode....
marcow Geplaatst: 6 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2016 Ik zie nu dat ik vergeten ben het vinkje snel formatteren aan te zetten Kan ik nu stoppen en het formateren weer opnieuw opstarten.
De_Perre Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 De Rebox kan JFS en NTFS en FAT aan... Maar mogelijk is ze inderdaad gesneuveld; en helpt het formateren op PC niet... [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen