Ga naar inhoud


KPN en Fox Sports hebben akkoord bereikt over voorwaarden


jopiesat

Aanbevolen berichten

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/fox-sports/informatie.htm

 

KPN en Fox Sports hebben akkoord bereikt over voorwaarden
KPN en Fox Sports hebben een akkoord bereikt over de voorwaarden voor doorgifte van de FOX Sports zenders met onder meer live-wedstrijden van de eredivisie. Uitgangspunt in het bereikte akkoord over het distributie- en prijsmodel van FOX Sports is dat klanten van KPN die graag live-eredivisie wedstrijden van FOX Sports willen kijken dit kunnen blijven doen tegen betere voorwaarden.
 
Daarnaast handhaaft KPN het huidige model van distributie van FOX Sports en heeft het meer flexibiliteit gekregen om voetbal voor een bredere groep liefhebbers tegen een lagere prijs toegankelijk te maken, zonder opname in het basispakket.
 
KPN is verheugd dat het tot een akkoord is gekomen met FOX Sports en dat het klanten nu duidelijkheid kan geven, na een periode van onzekerheid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Waar zit de adder?

 

Fox verdiende niet genoeg en met deze regeling lijkt dat niet opgelost.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De "prijsverhoging" wordt bevroren en volgend jaar alsnog ingevoerd onder het mom van inflatiecorrectie. Dan is de wind geluwd en hoor je niemand meer. In Nederland wordt immers alles ieder jaar duurder en never nooit goedkoper! In de zorg wordt tussen de 37% en 50% netto winst behaald. De kosten verlagen?? Dacht het niet... Eigen bijdrage juist omhoog! Beetje off topic, maar zo werkt het Rothschild principe......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De prijzen zijn het afgelopen jaar gedaald, er is op dit moment deflatie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijzen zijn het afgelopen jaar gedaald, er is op dit moment deflatie.

Tja... de olieprijs wel, maar de boodschappen, abonnementen etc etc zijn echt wel duurder geworden...

Het is allemaal propaganda... maar goed, als de prijzen echt zouden gaan dalen, ben ik wel gewoon blij!!

 

even terug naar het onderwerp

 

 

Daarnaast handhaaft KPN het huidige model van distributie van FOX Sports en heeft het meer flexibiliteit gekregen om voetbal voor een bredere groep liefhebbers tegen een lagere prijs toegankelijk te maken, zonder opname in het basispakket.

Lees ik goed dat je met IPTV van KPN dus niet zomaar bedingingsloos kan opnemen???

Als dat  waar is, is het dus een slechte manier om je te abonneren op tv zenders...  ik lees erg veel kommer en kwel over zenders die een CI+ module eisen (zoals het Duitse HD+ pakket) en dat je daarmee niet kan opnemen...   maar over die IPTV van KPN lees je dat niet, maar het is dus precies dezelfde ellende.  Niet doen dus, die club links laten liggen zou ik zeggen, want opnemen van je content is toch wel basis.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, dat lees je niet goed.

Er staat "opname in het basispakket".

Dus in welk pakket deze zender opgenomen wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah... OK, ik begrijp het nu.

Nederlands is vaak een dubbelzinnige taal ;)

dank je voor de opheldering!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar letten veel mensen niet goed op of is hun aluhoedje iets te ver over de ogen gezakt. Er zijn juist veel prijzen gedaald oa consumenten elektronica. Ons financiële stelsel is gebaseerd op een inflatie van 2%. Dat is plezierig als je geld leent. Nu hebben we deflatie, we zullen zien wat dat voor consequenties heeft.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar letten veel mensen niet goed op of is hun aluhoedje iets te ver over de ogen gezakt. Er zijn juist veel prijzen gedaald oa consumenten elektronica. Ons financiële stelsel is gebaseerd op een inflatie van 2%. Dat is plezierig als je geld leent. Nu hebben we deflatie, we zullen zien wat dat voor consequenties heeft.

Dan volg je de berichtgeving niet goed ,elektronica prijzen inderdaad gedaald maar ze zijn maar gemaakt om gemiddeld 5 tot 10 jaar mee te gaan, een tv hield men vroeger 15 jaar, wasmachine 20 jaar en nu? en daar bovenop is de elektriciteit het laatste jaar 40% gestegen (ja je leest goed) om die elektronica aan de praat te houden. Mijn aluhoedje is zeker niet voor ogen gezakt hoor, wel is mijn bankrekening gezakt, dit wel even off topic.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...