Rolando Geplaatst: 7 augustus 2016 Geplaatst: 7 augustus 2016 Op welke zenders van de Astra's en Hotbird is er op de vrije kanalen dames voetbal en MMA en Kickboksen te bekijken? iemand enig idee?
De_Perre Geplaatst: 7 augustus 2016 Geplaatst: 7 augustus 2016 op Spike (28.2 ) geven ze wel eens MMA en kickboxen. Die zit ook op een deelkanaal in het aanbod van CDS/TVV. Voor het damesvoetbal weet ik het niet zo direct. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Rolando Geplaatst: 7 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2016 Klopt Spike heeft zeker wat, maar vroeg mij af of er nog wat op vrije kanalen te zien is wat misshien iemand van jullie kijkt (Heb nu momenteel nog geen schotel maar dat gaat wel een keer goed komen,)
voodoodoll Geplaatst: 8 augustus 2016 Geplaatst: 8 augustus 2016 Damesvoetbal regelmatig te bekijken bij de BBC, Duitse publieke omroepen en Eurosport Duitsland.
Rolando Geplaatst: 9 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2016 Dank je wel man! heb inmiddels ook begrepen dat ZDF ook uitzendt qua wedstrijden van olympische spelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen