Ga naar inhoud


Een Mutant HD51 UHD 4K of de Vu + solo 4 k


ronjans
Ga naar oplossing Opgelost door Michel,

Aanbevolen berichten

guys, is wel "leuk"deze topic , :D

 

ik was alleen benieuwd wat een vu solo 4k tegenover de prijs van een HD51  wel in orde was.

natuurlijk zijn er voor en tegenstanders voor een bepaald  merk, inderdaad is het uitgangspunt een goed beeld, en als dit goedkoper kan is dit meegenomen.

de ontvanger staat bij ons in een kast dus het scherm van de Vu is niet nooezakelijk.

speurtocht op het internet geeft ook aan dat de mutant een goed apparaat is, snelle zap tijd en inderdaad goedkoper.

ook is dus het beeld beter, maar ook bij de VU.

ik ga morgen een mutant aanschaffen maar   :D  

 

iedereen bedankt de input

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ach zo heeft ieder z'n eigen voorkeur. Hoofdzaak is dat je blij bent met je keuze. Alleen beetje vreemd dat een mod z'n eigen antwoord uitroept tot het beste antwoord. Persoonlijk vind ik het display van de Solo4k wel mooi, maar belangrijker is voor mij de mogelijkheid om naast de 2 staturen nog een dual kabeltuner te plaatsen en de 2 kaartlezers.

aangepast door carlo666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar vanwaar komt nu het grote prijsverschil tussen deze 2 ontvangers, kwaliteit onderdelen, mogelijkheden enz...,of zijn de VU+ over geprijsd, en en komen er meer op de markt die 4K weergeven.

 

Slide1.PNG.9566b6a78bd5a536426f7563368b3

 

Slide2.thumb.PNG.e6e2688eb71935b72a8bdb6

 

Key Features of the Broadcom® BCM7251S Ultra HD SoC

- High-performance dual-core Brahma15 10k DMIPS CPU
- 2.7Gpix/s OGLES2.0 3D GPU
- Dual 800 Mpix/s 2D GPUs
- 4Kp60 HEVC and VP9 decode
- Quad 1080p60 HEVC and VP9 decode
- Advanced security core for HD and Ultra HD content, including watermarking
- High-performance connectivity peripherals, including USB 3.0, SATA III and Gigabit Ethernet
- PCIe connectivity to Broadcom BCM4366 4x4 carrier-grade Wi-Fi
- High Performance 32-bit DDR3/DDR4 system memory interface
- HDMI 2.0 transmit and receive with HDCP 2.2

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

GB_Quad4K_fromt.png

  • Fast processor with 2GB DDR4 RAM
  • 4GB eMMC Flash
  • 2" color display
  • 4 x USB (1 front + 2 back)
  • 1 x HDMI in 2.0
  • 1 x HDMI out 2.0
  • 1 x e-SATA
  • Twin Tuner ( Full-Band Capture front end)
  • Demodalutor 8x DVB-S2
  • 1 x PnP tuner
  • optical
  • RS-242, 
  • ethernet (RJ-45/100Mbps)
  • 1 x SD Card 2.0 Up to 25MByte/s
  • 4 x PiP

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrbeam:

Is dit niet n beetje appels met peren vergelijken door de "oude" Dm 8000 in dit rijtje te zetten !?

Ik heb wat ik had ingezet voor een test.

Wat is jouw oplossing?

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ach zo heeft ieder z'n eigen voorkeur. Hoofdzaak is dat je blij bent met je keuze. Alleen beetje vreemd dat een mod z'n eigen antwoord uitroept tot het beste antwoord. Persoonlijk vind ik het display van de Solo4k wel mooi, maar belangrijker is voor mij de mogelijkheid om naast de 2 staturen nog een dual kabeltuner te plaatsen en de 2 kaartlezers.

 

Pardon? Dat heb ik echt niet zelf gedaan!

 

Excuses zijn wel op zijn plaats na zo'n lompe ongefundeerde beschuldiging.

 

2016-08-12 19_22_40-Clipboard.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar verluid komt vu uit met een nieuw type 4K? De opvolger van de ultimo? (Of hoe noemde die ook weer?), maar in 4K. Misschien het wachten waard.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar verluid komt vu uit met een nieuw type 4K? De opvolger van de ultimo? (Of hoe noemde die ook weer?), maar in 4K. Misschien het wachten waard.

 

Ja, maar voor sommigen is ie te duur?!.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...