Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 Is daar nog wat leuks mee te doen??? Zit ook nog een sky card in... Weet iemand ergens info over dat ding ?<p>Groetjes steven
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 Heb er hier 2 staan (1 als reserve). Is / was een perfecte ontvanger met VideoCrypt decoder (2 slots). Heb er met plezier 6.5 jaar mee naar SKY gekeken. Wordt nu nog gebruikt als Dolby Pro Logic decoder voor de digitale sat-apparatuur. Ook fijn dat 'ie maar liefst 4 SCART aansluitingen heeft. Heb ook de handleidingen (maar die zijn niet echt nodig...
Gast Geplaatst: 4 januari 2002 Geplaatst: 4 januari 2002 euuh dat ding van mij heeft geen dolby... tis een oudje en kan der verder ook niets over vinden behalve hier in het archief Het enige wat ik tot nu toe in beeld heb gehad is een boodschap van *anal+ dat ze per 31 dec 2001 stoppen met de service.. Heb nu ook no signal staan.. heb inmiddels de AB erbij en het menu ziet er erug oud uit..handmatig zoeken enzo..arg Maar ik was toch al van plan om een hummie te kopen maar zit eigenlijk te wachten wat er gaat gebeuren met se*a k*ys e.d. Zag ergens op een duitse site ook iets over een All4Cam maar wordt niet wijs uit wat nou met wat te combineren voor een leuk systeem...enige tips ? Wordt er in haarlem eigenlijk moeilijk gedaan over een ufo aan de muur? (schalkwijk flat) alvast Bedankt steven
Aanbevolen berichten