ronjans Geplaatst: 14 augustus 2016 Geplaatst: 14 augustus 2016 met de Vu had ik het zo ingesteld dat de Vu zero op de slaapkamer de ontvangst van de box beneden kreeg. op de Vu zero is er geen satelliet kabel aangesloten, dus ontvangst via het Lan net werk. heb het gehele forum doorgezocht maar kan het niet meer vinden hoe dit ingesteld moest worden. Weet iemand nog hoe dit werkt? Ron
Gast Mimisiku Geplaatst: 14 augustus 2016 Geplaatst: 14 augustus 2016 Ik doe dit met de plugin RemoteStreamConvert. Downloaden, IP van de hoofdbox instellen en de gewenste boeketten van je hoofdbox downloaden naar je box op de slaapkamer.... Als alternatief kun je ook de Remote Fallback tuner instellen. Ook hier het IP opgeven van de hoofdbox. Voor deze optie hoef je niet eens de gewenste boeketten eerst te laten downloaden..
Tripleboy Geplaatst: 14 augustus 2016 Geplaatst: 14 augustus 2016 Remote Channel Stream Converter GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
ronjans Geplaatst: 14 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2016 zie in de addons wel de r\ Ik doe dit met de plugin RemoteStreamConvert. Downloaden, IP van de hoofdbox instellen en de gewenste boeketten van je hoofdbox downloaden naar je box op de slaapkamer.... Als alternatief kun je ook de Remote Fallback tuner instellen. Ook hier het IP opgeven van de hoofdbox. Voor deze optie hoef je niet eens de gewenste boeketten eerst te laten downloaden.. plugin RemoteStreamConvert zie ik staan, de Remote Fallback tuner niet, is dit een pllugin of zit dit in de box?
Tonskidutch Geplaatst: 14 augustus 2016 Geplaatst: 14 augustus 2016 en op beide VU's staat hetzelfde image (update versie? ) ??? Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
ronjans Geplaatst: 14 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2016 gevonden, ingesteld maar nog geen beeld
ronjans Geplaatst: 14 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2016 nee, beneden de mutant boven de zero en op beide VU's staat hetzelfde image (update versie? ) ???
Gast Mimisiku Geplaatst: 14 augustus 2016 Geplaatst: 14 augustus 2016 Controleer het IP adres van je server box. Uiteraard kies je wel een zender uit je Remote IP x.x.x.x lijst??
ronjans Geplaatst: 14 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2016 Controleer het IP adres van je server box. Uiteraard kies je wel een zender uit je Remote IP x.x.x.x lijst?? wil eigenlijk dus Remote Fallback tuner installeren, de server hoeft niets aangepast te worden lees ik. de client heeft het IP adres met 192.168.1.23:8001 in gesteld. beide hebben de henk sat zenderlijst, maar de client geeft geen beeld (nog) ron
bellejt Geplaatst: 14 augustus 2016 Geplaatst: 14 augustus 2016 mss eerst eens wat meer info geven over de images die je gebruikt en wat je beide netwerk instellingen zijn. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
ronjans Geplaatst: 15 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2016 Zorg dat beide ontvangers dezelfde lamedb hebben (hoef je geen zenderlijst in de client te zetten) en dat de server een vast ip heeft verder hoef je niets in te stellen op de server, dat ip wat je weer moet moet invullen bij fallbacktuner in de client ontvanger. Fallback tuner.jpg Bedankt, het werkt ff een nieuwe openpli op de zero gezrt, ingesteld en werkt ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen