pirrewit Geplaatst: 16 augustus 2016 Geplaatst: 16 augustus 2016 Ik heb gisteren nog een kippetje gebraden met een ATAG inbouwoven met heel wat jaartjes op de teller. Vandaag niets meer . Geen boven of onderverwarming, geen binnenverlichting, geen ventilatie, geen verklikkerlichtje op bedieningspaneel. Wanneer een oven dus ergens geen zekering heeft dan zou ik denken aan de draaibare aan/uit knop. En dan is het containerpark wegens gebrek aan oude onderdelen . Iemand enig idee? Alvast dank. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Moderator ceesv Geplaatst: 16 augustus 2016 Moderator Geplaatst: 16 augustus 2016 Heb je al gekeken, of er spanning op de wandcontactdoos staat? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
pirrewit Geplaatst: 16 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2016 Neen want dan moet ik de oven uit de inbouw halen. Maar dat zal ik toch maar eens doen. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 16 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2016 Het stopcontact lag er gewoon naast. Hoe dat mogelijk is zou ik ook graag weten. Een stopcontact dat uit zichzelf uit de wandcontact doos kruipt in een volkomen gesloten ruimte heb ik ook nog nooit gezien. Maar dank zij ceesv is alles weer in orde. Ik had al een folder voor een nieuwe oven gaan halen. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Tonskidutch Geplaatst: 16 augustus 2016 Geplaatst: 16 augustus 2016 (aangepast) grote trek ratten zal wel je schoonmoeder zijn geweest die voor het onweer losbarste alles uitgetrokken heeft 16 augustus 2016 aangepast door Tonskidutch Teiko Lyle Mays
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen