Ga naar inhoud


Gaat CD aan de codering sleutelen?


Jassy

Aanbevolen berichten


Welke waarnemingen, welke voorkeuren, ziet u dingen die ik niet zie.

 

Verder heb ik wel een voorkeur voor concrete en bewezen gegevens, daar schiet je mee op.

 

https://www.kijkonderzoek.nl/images/TV_in_Nederland/160202_SKO_TV_IN_NEDERLAND_2015.pdf

 

SKO

 

Ontvangst TV signaal

Volgens het onderzoek van SKO ontvangt 55% van de huishoudens digitale televisie via de kabel. De penetratie van digitale televisie via het internet (IPTV) is in de 2015 13%. De penetratie van televisie via glasvezel is 8%. Het aantal huishoudens dat digitale televisie via de ether (Digitenne) ontvangt is ten opzichte van 2014 gedaald van 8% naar 7%. Van de huishoudens ontvangt 5% TV via een schotel. Verder is uit het onderzoek op te maken dat met 27%, analoge kabel vooral nog wordt bekeken op het tweede / derde televisietoestel en dat het hoofdtoestel wordt voorzien van een digitale TV signaal.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 procent is in belgie al bijna van vreemde nationaliteit . Geloof me maar dat die bijna allemaal een schotelantenne hebben , maar kijken daarom niet naar tv Vlaanderen ;-) . Dus ik denk dat er bijna evenveel schotel kijkers zijn dan kabelkijkers ! Een schotel wordt hier in belgie door niemand geregistreerd !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 


In 2014 woonden er iets meer dan 1.000.000 allochtonen in België. De zes belangrijkste nationaliteiten zijn Italianen, Marokkanen, Fransen, Nederlanders, Turken en Spanjaarden en samen vormen zij 77% van het totaal aantal autochtonen. Deze autochtone bevolkingsgroepen wonen vooral in Henegouwen (de oude industrie-as Bergen-Charleroi), het Bekken van Luik, de voormalig Limburgse mijnstreek, Brussel en Antwerpen.
Immigranten zijn verantwoordelijk voor ongeveer de helft van de jaarlijkse bevolkingsaanwas.

 

bron: http://www.landenweb.nl/belgie/bevolking/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het artikel had gelezen had je de link niet geplaatst.

De gegevens logenstraffen je bewering en je blijft desondanks tegen de stroom in roeien.

 

A: Ik het artikel wel doorgelezen, en dat kan u niet weten, weer een zinloze kreet

B: De gegevens geven duidelijkheid dat het satelliet kijken stagneert, niet dat het vermindert of sterk vermindert, ondanks sommigen dit hier gaan verzinnen.

C: In Vlaanderen gaat het goed met een stijging van 2 %

D: Doe eerst wat onderzoek en begin pas met het plaatsen van duidelijke gegevens, in plaats van ik denk, ik veronderstel, dat leidt alleen maar tot onzinnige beweringen die niet onderbouwd zijn. 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, er staan ook cijfers en tabellen in, daar zou je toch inzicht mee moeten krijgen, tenzij je dit niet wilt.

 

O ja, kom eens met uw onderzoek graag, altijd beter dan loze kreten.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm sorry Tripleboy,

maar eh je zinsnede

 

Gratis TV kijken, wie wil dat niet ?

en dat hele bericht 253, daar kun je iemand van de publicisten een veer in de reet mee steken, maar niemand van ons mee overtuigen...

 

ik kijk wat ik wil en betaal ook (al Jaren gigantische onkosten)

 

SatellietTV is afnemend in NL en BE tot nagenoeg zeldzaam aan het worden en zelfs wederom voor ongewenste interpretaties betreffende buitenlanders en vluchtelingen verantwoordelijk.

 

Het probleem is tweeledig.

Kosten ten aanzien van content.

Kosten wat mag een filmpie kijken als we tijd hebben door de weeks.

Content en of het acceptabel is en hopelijk reclamevrij. (o ja enkele nemen reclame op de koop toe, dat is Uw keuze)

 

Mijn kennissen kijken enkel on-demand, omdat ze werken als trekpaarden door de week en omdat ze geen verloren tijd meer willen spenderen aan 8x reclameblokken tijdens een film van 20:20 tot 23:00

 

ergo ISP + IPTV of internetTV

een regulier CDS of TVV abo is veel te duur en inflexibel gezien het aanbod

 

kunnen we het daar over eens worden?

 

Ik zelf kijk specifiek ook nog naar het aspect of ik de originele taal in een audio kanaal aantref

hier heb je mijn gebruikers profiel dus gratis en hoeft niet te worden uitgelezen uit mijn online gewoonten

 

en dat CDS weer eens met wat smartcards aan de haal gaat, joh ik ken ze al 14 jaar.

Daar gaat het over!

 

En wat blijkt ze gaan ook IPTV ten dele aanbieden, DUS!

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een wijsheid, en u kent ook alle kijk gewoonten buiten die van u zelf, van anderen door en door, ik kom niet meer bij hoor.

 

Uw betoog is veel te emotioneel om serieus genomen te worden, en niet genoeg onderbouwd, hier dus afgevoerd.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 procent is in belgie al bijna van vreemde nationaliteit . Geloof me maar dat die bijna allemaal een schotelantenne hebben , maar kijken daarom niet naar tv Vlaanderen ;-) . Dus ik denk dat er bijna evenveel schotel kijkers zijn dan kabelkijkers ! Een schotel wordt hier in belgie door niemand geregistreerd !!

50 procent  :D

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een wijsheid, en u kent ook alle kijk gewoonten buiten die van u zelf, van anderen door en door, ik kom niet meer bij hoor.

 

Uw betoog is veel te emotioneel om serieus genomen te worden, en niet genoeg onderbouwd, hier dus afgevoerd.

Allez, al die anderen zijn weer mis.

Gelukkig dat jij het licht nog gezien hebt.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...