Ga naar inhoud


Gaat CD aan de codering sleutelen?


Jassy

Aanbevolen berichten

Arme moderatoren, ben benieuwd wie het kortste strootje trekt om dit inmiddels 18 pagina's tellende topic op te schonen ;)

Ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat sommigen altijd graag een discussie naast de feiten uitlokken, om dan een ongunstig topic te kunnen laten sluiten.

Dat doen ze door beweringen te lanceren waar niemand mee akkoord gaat.

Het is niet de eerste keer dat dat gebeurt.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je de berichten echt volgt kan een ieder zelf opschonen... @ theparasol

 

zzzzzz, 50% of ten dele krijgen de zogenaamde nieuwe burgers helemaal geen boniteit en of toegang tot een abonnement

het past helemaal niet in de kwestie of men aan coderingen sleuteld

 

een topic is ofwel helder ofwel gespekt met standpunten die iets anders beoogen.

 

Tripleboy, ik hoop dat je ook spreekt voor die personen en gebruikers die ik niet vertegenwoordig

ik vertegenwoordigde met mijn kritiek in #266 enkel mezelf

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 procent is in belgie al bijna van vreemde nationaliteit .

 

 

 

 

50 procent  :D

Al zou je de Walen meetellen, dan nog kom je niet op 50% van de 10,5 miljoen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat sommigen altijd graag een discussie naast de feiten uitlokken, om dan een ongunstig topic te kunnen laten sluiten.

Dat doen ze door beweringen te lanceren waar niemand mee akkoord gaat.

Het is niet de eerste keer dat dat gebeurt.

 

Allez, uw zelfkennis overstijgt alweer uw verdere competenties, blijf dus lekker bij uw specialiteit.

 

Nu nog een cursus, mijn Stellingen leren onderbouwen, succes.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is duidelijk dat Tripleboy alleen maar wil provoceren, bedoeling is dat het ontspoort, en dan kan de moderator er een slotje opzetten.

Een beproefde tactiek van hem.

 

Enige manier om dit te voorkomen, weer on-topic gaan.

Iemand nog nieuws over het gepruts met de codering?

Nog iemand die bevindingen kan delen?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee... Weet ook niet of de OTA update nog wordt uitgezonden. Er zouden ernstige problemen zijn met ontvangers die na de update in een boot-lus laten hangen. Anderen geven aan geen beeld meer te hebben met hun officiële kaart.

Ik heb zelf op mijn Linux box in elk geval nu nog geen 'rare' dingen ervaren... Spannend wordt het pas als A: de update voor ieder toestel is doorgevoerd en M7 besluit om de door de update toegevoegde beveiligingen te implementeren op het platform...

 

Mijn *aanname* is dat ze de Seca3 layer zullen uitschakelen waardoor de kaarten net als in de M7 SAT801 alleen in Nagra Merlin zullen draaien. Deze *aanname* is gebaseerd op hun persbericht dat "ze de beveiliging op het niveau van de M7 SAT801" willen brengen. Mocht deze *aanname* correct blijken dan is het meteen over en uit met ALLE Linux boxen die NIET over een CI slot beschikken. Ook zal het merendeel van de cardservers per direct niet meer werken voor alle M7 kanalen..

 

Een duidelijke Win/Win situatie voor M7. Alleen nog gecertificeerde apparatuur gelijk de rest van de EU aanbieders en een flinke slag naar de payservers die ook al SKY zien verdwijnen.....

 

De paar hobbyisten die gaan opzeggen zullen ze wel kunnen missen.. Het merendeel zal morrend de knip trekken omdat er simpelweg voor hen geen andere optie beschikbaar is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De paar hobbyisten die gaan opzeggen zullen ze wel kunnen missen.. Het merendeel zal morrend de knip trekken omdat er simpelweg voor hen geen andere optie beschikbaar is...

Hmm, dat zijn dan allemaal mensen die geen alternatief naast satelliet hebben?

Want zeg nu zelf, als ze je zoiets lappen, dan ga je toch niet blindelings je geldbuidel opentrekken en aan dezelfde betalen die je dat gelapt heeft?

Je hebt het over mensen die geen ontvanger met een CI slot hebben, die zouden dus in dat geval een nieuwe ontvanger van CDS moeten kopen, die potdicht gemaakt is?

Dan gaan die toch wel eventjes kijken wat er op kabel, IPTV, glasvezel, DVB-T en dergelijke te vinden is?

Veel kans dat ze dan elders uitkomen, al was het maar uit rancune.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste satters hebben geen alternatief.

Daarvoor is het stikken of slikken dus die blijven hangen bij de satelliet.

Indien de maffia servers uitgeschakeld worden, zoals Mimisiku suggereert, zijn ze goed bezig. 

 

Het kost misschien nu wat klanten maar op termijn zullen er nieuwe klanten bijkomen vanuit de zwart kijkers hoek.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste satters hebben geen alternatief.

Daarvoor is het stikken of slikken dus die blijven hangen bij de satelliet.

.

 

Zo wordt het niet ervaren door hen die ik ken. Ze zijn blij met de optie CDS, betalen en kijken. Ik hoor ze nooit klagen. Heb het vermoeden dat menigeen nu wel weg weet met alle wijzigingen die CDS het laatste jaar heeft doorgevoerd.

En overal is wat. Ziggo is ook niet meer wat het geweest is, en menige rtv-aanbieder probeert de concurrentie het hoofd te bieden. Het gras bij de buren is helaas ook niet meer zo groen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Euro tientje niet nee, die kijken op een Euro cent.

Zelfs de aardappels worden meegesleept omdat ze bang zijn in het buitenland meer te moeten betalen.

Ze presteren het om naast de officiële camping hun spullen op openbaar terrein te dumpen.

Waarvan ze dan na een dag weer verwijderd worden met een fikse boete, dat dan weer wel.. 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...