Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb je het proggie checksum fixer al ???

Bij satnerds is deze te vinden.

Gr. JD

Geplaatst:

Nee, heb ik nog niet, maar ik heb het probleem al opgelost. En zoals gebruikelijk kun je erover lezen op mijn site.<p>Bij het klonen van een MOSC met MoascAS 1.23 kun je de UA niet aanpassen zoals bij MoscAS 1.1 dus daar heb ik nu een andere oplossing voor beschreven.<p>Maar bedankt voor de hulp.

Geplaatst:

@ duwgati,<p>bedoel je het serienummer?

Dat kan namelijk met MatrixStudio en met Secarl.<p>Nitwit

Geplaatst:

DIt is 100% zeker. Vanochtend nog een 1.23 gemaakt en de serie vernaderd. Kaartje proggen . Inlezen via phoenix stand in mini MOsc. Update provider. Verander SN bij providers. Wordt geel. Hierna weer naar mini mosc en Change SN. Insert commando.<p>MTB

Geplaatst:

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb er geen verklaring voor, maar nu werkt het wel.<p>Ik heb het de afgelopen dagen wel tientallen keren geprobeerd. Met meerdere kaarten en alle versies van MatrixStudio. Telkens hetzelfde resultaat: 6D 00. En dat betekent in Seca dat die Ins niet gesupport wordt.<p>Na het lezen van jullie mededeling heb ik het nog eens geprobeerd en jawel hoor. Nu werkt het wel. Met alle kaarten en alle M.S.-versies. Ik kan me eigenlijk maar 1 ding voorstellen als oorzaak hiervoor. Ik heb mijn PC vanmorgen moeten rebooten en sindsdien werkt het. Dus vermoedelijk is er iets resident geweest wat die problemen heeft veroorzaakt.<p>Enfin, in de tussentijd heb ik ook weer geleerd hoe de checksum van een pic file wordt berekend. Is het toch nog ergens goed voor geweest laugh.gif" border="0 <p>Bedankt voor jullie reakties.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.