Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hierbij mijn crashlog deze kreeg ik tijdens het tv kijken naar Ziggo kabel op datzelfde moment was boven iemand aan het kijken op de Ipad via de webinterface naar dezelfde zender.

Iemand enig idee normaal gesproken heb ik nooit een crash heeft het misschien iets te maken met het kijken via de Ipad dit doe ik wel vaker maar dan ook nooit geen crash normaal gesproken?

dvbapp2_crash_1472202978_2016-08-26_11-16-18.zip

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst: (aangepast)

ERROR reading section - Value too large for defined data type

Deze ERROR staat tussen de [eEPGCache] , maar na die error komen er nog gewoon meldingen dat dit normaal afgehandeld lijkt te worden.

De echte veroorzaker is dus iets van die 'value too large', maar blijft vaag.

Zo te zien was er ook iets aan het opnemen?

[eDVBServiceRecord] now running: Formule 1: GP van België, Vrije Training 1 (6300 seconds)

RECORD event for us: <enigma.iRecordableServicePtr; proxy of <Swig Object of type 'ePtr< iRecordableService > *' at 0x90493830> >

Denk dat je voor nu nog niet te zwaar aan deze crash moet gaan denken dat er echt iets goed fout gaat.

Denk eerder dat het afwachten is of dit nu vaker gaat gebeuren, of dat het bij deze enkele keer blijft.

BTW, hoe oud is de HDD, zou kunnen zijn dat daar iets tijdens het opslaan fout is gegaan ... vooropgesteld dat je dus ook aan het opnemen was.

aangepast door donpedro

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

Er was iemand via de IPad mee aan het kijken naar die vrije training, op aan het nemen was ik niet, het is nooit ever gebeurt dus ik verwacht dan ook niet dat het vaker voor gaar komen.

Bedankt voor deze informatie.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...