Ga naar inhoud


Canal Digitaal WebCare


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Toch ook eens positief nieuws over de administratie bij Canal Digitaal.

 

Via de telefonische helpdesk een onoverkomelijk probleem om kaarten (buiten contract) af te schakelen. Omdat ze (naar hun zeggen gekoppeld waren als hoofdkaart voor de twee sets). Alles zou dan eerst afgemeld moeten worden en weer opnieuw geactiveerd worden. Kosten á €30 per overgebleven kaart! Én (veel erger) een onvrijwillige maar dan verplichte verlenging van beide overgebleven kaarten met 1 jaar!

 

Via de WebCare ten eerste keurig te woord gestaan! En binnen 30 minuten geregeld zonder rare fratsen als afmelden/aanmelden en kosten. Het gaat immers om 2 afmeldingen... En het mooie is dat ik het óók op papier heb....

 

Zo kán het dus ook.... Hulde!

 

Mag ook eens gezegd...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of het nu zonde is durf ik te betwijfelen want volgens mij wordt er aardig gebruik gemaakt van deze optie.

Ik heb in het verleden ook een paar keer gebruik gemaakt van WebCare en ben toen ook uitstekend geholpen nadat ik via telefonisch contact niet verder kwam.

Toen zag ik aan de vele al dan niet positieve reactie pas de toegevoegde waarde van WebCare.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo heeft ieder zijn eigen ervaring.

 

Ik heb Webcare een keer nodig gehad, toen het extra pakket verdween en ben toen uitstekend geholpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 'geolock' is eraf gehaald omdat Belgen van Canal Digitaal mogen genieten en vice versa. In alle jaren lidmaatschap is dat één van de weinige positieve acties van M7. Ze zijn de enige provider die de uitspraak van het Europese Hof ter harte hebben genomen (in elk geval deels). SKY (whichever version) vertikt dit nog steeds hardgrondig).....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochthans is M7 de enige die abonnement buiten eigen landsgrenzen accepteert zoals het Europees Hof aangeeft... Kun je voor of tegen argumenteren wat je wil. Feit is dat het dus kan.. SKY, SRG, CSAT etc kun je dat gewoon vergeten.. Niet omdat het niet kan, maar gewoon omdat ze het niet willen...

 

Dat het vakantiepakket duurder is heeft te maken met hun monopoliepositie en daarbij schijnbaar horende arrogantie. Ze willen geld verdienen. Liefst vroegen ze gewoon voor 12 maanden, maar daar stinkt het plebs niet in dus dan maar 9 maanden.... Het één is gewoon juridisch, het tweede gewoon hebzucht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 'geolock' is eraf gehaald omdat Belgen van Canal Digitaal mogen genieten en vice versa. In alle jaren lidmaatschap is dat één van de weinige positieve acties van M7. Ze zijn de enige provider die de uitspraak van het Europese Hof ter harte hebben genomen (in elk geval deels). SKY (whichever version) vertikt dit nog steeds hardgrondig).....

Daar hebben we het al eens over gehad...  en dat is dus niet waar.

Voor Sky DE heb je alleen een Duits afleveradres nodig. De bewoners gaan geen enkel contract aan met Sky, hun adres is alleen de brievenbus voor de hardware en de brieven. Jij, als Nederlandse inwoner gaat het contract aan, en betaalt dat vanaf jouw (al dan niet nederlandse) bankrekening.

Ik geef toe dat het met dat afleveradres nog even een obstakel is... en misschien dat zoiets te omzeilen is via een Sky shop. Dat weet ik niet. Feit is wel dat je nu dus gewoon zelf een contract kan afsluiten zonder stromannen die er ook iets aan willen verdienen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...