Ga naar inhoud

VTi 9.0.3 zendernaam wijzigen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

2BE is gewijzigd in Q2. Picon aangepast. Wil nu echter gewoon de zendernaam aanpassen van 2BE HD naar Q2 HD. Via het menu echter geen optie daarvoor. Kan natuurlijk de zender wissen en opnieuw scannen. Maar dat is niet echt de manier vind ik... Heb in userbouquet.tvvlaanderen.tv gekeken (staat geen zendernaam). In de remote.tvvlaanderen.tv staat wel de naam en heb ik daar succesvol kunnen wijzigen. Zelfs de lamedb ge-edit van 2BE naar Q2 maar na een herstart staat er nog steeds braaf 2BE HD...

Iemand een idee?

Geplaatst:

de zendernaam kunt u vanzelf laten wijzigen ALS dat ook op satelliet het geval is

wijzigingen van zendernamen toestaan ja/neen > kunt u via het menu of de webinterface regelen

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Dat is een optie áls ik maar 1 box had! De DM8000 fungeert als interne kaartserver en voor Remote Stream Convert. Het nadeel van de laatste is dat als de lijst niet exact matcht mijn remote boxen alle zenders van human readable form NPO 1 HD, NPO 2 HD etc wijzigd in 1_0_1_2552...... etc... Niet echt leuk....

Geplaatst: (aangepast)

VU+ Solo SE V2 ~ VTi 9.0.3 OSCAM 1.20~11223 (om te spelen)

ik zou de VU+ server maken en een remote settings op de NAS aanmaken voor de overige boxen

post-30989-0-85340200-1472646465.png

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Interessante materie... Maar hoe leg ik dat aan op een NAS? Ik heb een Netgear Duo die (uiteraard) altijd aanstaat....

Geplaatst:

Je kan dit toch in DreamBoxEdit doen?

In het linkse deel, met de services, dubbelklikken op de naam van het betreffende kanaal; aanpassen; opslaan en pushen naar de box?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

je kan het misschien bij vti ook zo doen gelijk bij pli

doe je zenderlijst open enz

post-41606-0-82363300-1472650337_thumb.png

post-41606-0-80845800-1472650338_thumb.png

post-41606-0-82233000-1472650339_thumb.png

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

@Smetje

Je mist de vraag... In OpenPli werkt jouw methode. VTi 9.0.3 kent deze optie echter niet!!!

Kan het ook best oplossen via diverse omwegen, maar wil het liefst doen zónder tussenkomst van een PC....

• Like 1
Geplaatst:

@Smetje

Je mist de vraag... In OpenPli werkt jouw methode. VTi 9.0.3 kent deze optie echter niet!!!

Kan het ook best oplossen via diverse omwegen, maar wil het liefst doen zónder tussenkomst van een PC....

daarom dat ik ook misschien erbij had gezet  :P

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

Geplaatst: (aangepast)

@Smetje

waarom start je de vraag dan niet met die voorwaarde

natuurlijk kun je de zendernaam per menu wijzigen

ja pardon dat ging onder in je vraagstelling, je noemde het via het menu geen optie daarvoor!

ik had in VTI die optie zo als bij OpenPli kunnen tonen per menu

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Die optie kón ik niet tonen omdat VTi 9.0.3 die optie dus NIET heeft. Best wel een gemis dus. In de header heb ik ook keurig aangegeven dat het om VTi gaat en niet om OpenPli... Via het menu dus NIET op te losse... Zelfs een losse transponderscan doet er niets aan! Enige wat werkt is een fastscan van TV Vlaanderen, of de zender eerst wissen, box herstarten, transponder scan...

Behoorlijk minpuntje van VTi vind ik....

Maar goed... Weer aangepast...

Geplaatst:

dus met vti gaat het dus niet als je de zenderlijst open doet en dan op menu drukt ...of misschien een andere toets bij vti 

ik weet het niet ..heb ook geen vti op mijn ontvangers ..bestaat ook niet dacht ik

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...