Moderator wiz Geplaatst: 9 november 2016 Moderator Geplaatst: 9 november 2016 Na de reboot kan je weer naar control panel, language, en dan de opties kiezen van je taalpakket. Daar kan je hem instellen als primaire taal. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 10 november 2016 Auteur Geplaatst: 10 november 2016 (aangepast) Hoi wiz, betreffende de instelling taalpakket, dat werkt Thanks! maar ik heb vooraf toch maar eens een recovery gedaan moet je ook eens gedaan hebben om te zien of dat lukt dat duurt extreem lang en gaat via via met heel veel foutmeldingen gedurende twee uur uiteindelijk is alles weer aan de praat en ook draftsight is gelukkig nu engelstalig dus mijn shortcuts toetsen werken weer * nog effe het toesenbord * 10 november 2016 aangepast door Tonskidutch The Flood Katie Melua
Tonskidutch Geplaatst: 10 november 2016 Auteur Geplaatst: 10 november 2016 aha heb een Dutch Language Pack gevonden na de verjaardagsupdate erop zat en geinstalleerd nu is een en ander Nederlands en deels Duits vreemd, maar goed The Flood Katie Melua
Moderator Oplossing wiz Geplaatst: 10 november 2016 Moderator Oplossing Geplaatst: 10 november 2016 je kan bij de taal instellingen onder opties een taal als primaire taal kiezen, dan zou als het goed is alles in die taal op je machine moeten worden getoond. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 11 november 2016 Auteur Geplaatst: 11 november 2016 ik ben eruit, ja windows 10 zal ik nog wat moeten wennen maar de applicaties die ik nodig heb werken op deze mini pC subliem beter dan ik kende van voor jaren. thanks The Flood Katie Melua
Tonskidutch Geplaatst: 11 november 2016 Auteur Geplaatst: 11 november 2016 even een vergelijking met de iMac <> HP Elite Slice 45`min <> 3`min voor Draftsight export pdf met 80 layouts van detailtekeningen de hoogste systeem belasting was 45% geheugen en 30% CPU The Flood Katie Melua
De_Perre Geplaatst: 11 november 2016 Geplaatst: 11 november 2016 Geen idee hoe oud de iMac is; en welke hardware er allemaal in zit. Maar mogelijk ben je appels met peren aan het vergelijken (no pun intended)... Je klinkt echter heel tevreden over het nieuwe toestel; en dat is belangrijker. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Tonskidutch Geplaatst: 11 november 2016 Auteur Geplaatst: 11 november 2016 uit 2014 21,5" iMac mit Retina 4K Display 3,1 GHz Prozessor 1 TB Kapazität 3,1 GHz Quad-Core Intel Core i5 Prozessor Turbo Boost bis zu 3,6 GHz 8 GB Arbeitsspeicher (On-Board), optional bis zu 16 GB 265GB Festplatte SSD onlangs geplaatst Intel Iris Pro Graphics 6200 Retina 4K P3 Display mit 4096 x 2304 Pixeln maar je hebt gelijk daar er in de Slice een Intel Core i7-6700T in zit en die is ook alweer niet te vergelijken doet er niet toe! het is voelbaar beter dan alles wat ik heb leren kennen de laatste jaren en mooi qua design en zoals ik al schreef heel erg makkelijk mee te nemen met z'n 1.05 kg en 16,5x16,5 cm The Flood Katie Melua
winwiz Geplaatst: 11 november 2016 Geplaatst: 11 november 2016 even een vergelijking met de iMac <> HP Elite Slice 45`min <> 3`min voor Draftsight export pdf met 80 layouts van detailtekeningen de hoogste systeem belasting was 45% geheugen en 30% CPU Vreemd gezien het verschil in hardware zou je 5 - 10% verschil mogen zien. Laten we het super ruim houden 50% of voor mijn part 100%. Dat verklaart dit verschil totaal niet. Er is dus duidelijk iets mis met de iMac. Vermoedelijk een configuratie fout ergens. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Tonskidutch Geplaatst: 11 november 2016 Auteur Geplaatst: 11 november 2016 (aangepast) dat heb ik ook op mijn beide HP smalformfactor desktops een onder windows 10 HOME en een onder Linux Opensuse schitterend snel hoe de Slice dat presteert (met windows 10 PRO) 11 november 2016 aangepast door Tonskidutch The Flood Katie Melua
theparasol Geplaatst: 12 november 2016 Geplaatst: 12 november 2016 Proficiat Ton! Dat je nog lange tijd extra arbeidsvreugde en tijdbesparing mag ervaren door met je Slice!
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2017 Auteur Geplaatst: 15 januari 2017 en met aansluiten op een volledig ander netwerk gaat dat ook echt binnen enkele kliks aansluiten opstarten melding netwerk 2 gevonden accoord doorstarten en de hele infrastructuur met printers en Server staat ter beschikking The Flood Katie Melua
Tonskidutch Geplaatst: 28 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2017 Op 10-11-2016 om 16:01 zei Tonskidutch: aha heb een Dutch Language Pack gevonden na de verjaardagsupdate erop zat en geinstalleerd nu is een en ander Nederlands en deels Duits vreemd, maar goed toch ook iets wat je met de Windows 10 Fall creators update weer hebt duits en nederlands zoals destijds na installatie van het language-pack door elkaar maar verder nog na een jaar retesnel The Flood Katie Melua
theparasol Geplaatst: 28 oktober 2017 Geplaatst: 28 oktober 2017 Had hetzelfde met mijn fall update van windows 10. Ik had een van orgine dutch windows 10 die ik middels language pack omgezet heb naar UK. Na de fall update moest ik wederom de UK language via powershell installeren en configureren want spontaan was het weer NL geworden.
Tonskidutch Geplaatst: 28 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2017 bedankt voor de hint naar een oplossing The Flood Katie Melua
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen