beeldschermpie Geplaatst: 3 september 2016 Delen Geplaatst: 3 september 2016 Had een maand mijn DSR8141 niet aangehad en kreeg een net een software update toen ik hem aanzetten een half uurtje terug. Keek regelmatig nog naar de Duitse en Engelse FTA kanalen met een oud verlopen Canal Digitaal kaartje en dat wou prima. Alleen vraagt die nu telkens om de smartkaart te plaatsen foutcode n003 op die FTA kanalen. Kan ik de ontvanger niet meer gebruiken voor FTA? Dat zou toch te zot zijn was een ontvanger van bijna 270 euro een aantal jaar terug en het zou toch echt te zot zijn als die het alleen zou doen met een geldige smartkaart! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 september 2016 Delen Geplaatst: 3 september 2016 Ja, dat is een deel van de beveiliging... Er moet eerst een actieve kaart in. Even de kaart heractiveren zodat de datum weer klopt. FTA doet het dan ook weer... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beeldschermpie Geplaatst: 3 september 2016 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2016 Niet normaal, het zijn dus nu letterlijk weggooi apparaten geworden! Ze moeten geen klant weerkrijgen daar bij Canal Digitaal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing beeldschermpie Geplaatst: 3 september 2016 Auteur Oplossing Delen Geplaatst: 3 september 2016 Opgelost de zwart rode kaart word niet meer ondersteund door de DSR8141 heb nu een oud oranje wit kaartje van de buren er in, die doet het nog wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 3 september 2016 Delen Geplaatst: 3 september 2016 Bedankt voor je oplossing. Hier kunnen andere gebruikers hun voordeel mee doen. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joule Geplaatst: 30 oktober 2016 Delen Geplaatst: 30 oktober 2016 Bedankt voor je oplossing. Hier kunnen andere gebruikers hun voordeel mee doen. ik heb hetzelfde probleem ik heb deze ontvanger tweede hands gekocht met de bedoeling free to air kanalen te ontvangen maar ik krijg ook steeds de melding voer een geldige smartcard in (ook met een verlopen zwart rode kaart ) als iemand hiervoor een oplossing weet dan hoor ik het graag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 30 oktober 2016 Moderator Delen Geplaatst: 30 oktober 2016 Oranje kaart aanschaffen, zie 2e hands forum. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 30 oktober 2016 Delen Geplaatst: 30 oktober 2016 Nee, geen kaart kopen (kost je ook weer € xx). Ding wegpleuren en een simpele FTA ontvanger kopen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 30 oktober 2016 Delen Geplaatst: 30 oktober 2016 Koop zo als mimisiku ook zegt, een FTA ontvanger ,straks vinden ze weer wat uit dat dat ook niet meer werkt ,je hebt er al een voor € 50 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joule Geplaatst: 31 oktober 2016 Delen Geplaatst: 31 oktober 2016 Hallo Ik denk ook dat een FTA kopen de beste oplossing is . Maar ik vergelijk een beetje met GSM toestellen met simlock , daar moet de verkoper ook de ontgrendelcode geven na een jaar en daarom vraag ik mij af of canaldigital zomaar een toestel kan verkopen waarbij je levenslang verplicht bent een abonement te nemen om het te kunnen gebruiken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 31 oktober 2016 Delen Geplaatst: 31 oktober 2016 Sinds de invoering van Mediaguard (Seca) is licentie technisch bepaald dat de ontvanger een kaart moet bevatten om te kunnen werken. Dit zal niet worden aangepast. Een Mediaguard ontvanger kent geen unlock code... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joule Geplaatst: 1 november 2016 Delen Geplaatst: 1 november 2016 Ik heb op marktplaats een goedkope oranje kaart gekocht ( ik weet dat het verstandiger is een FTA ontvanger te kopen maar ja ik heb deze al) En dat blijkt voldoende om de FTA kanalen zichtbaar te maken dus afwachten wat er verder gebeurt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
abuelo Geplaatst: 1 november 2016 Delen Geplaatst: 1 november 2016 Het is te hopen voor jullie dat hij niet vastloopt.Met een offciele kaart wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen