Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Samsung tablet en TV en middels een app, kan ik daarmee mp3, mp4 en foto's streamen vanaf de tablet naar TV. Verder heb ik mobdro, een app om TV te kijken, maar dan lukt streamen niet.

Er zijn twee mogelijkheden WiFi en misschien ook Bluetooth, hoe dit werkend te krijgen?.

Een buur heeft google chrome cast en streamt van smartfone naar TV en denkt dat het daar misschien aan ligt, heb er zelf geen verstand van.

Wie kan mij helpen?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst: (aangepast)

Hoi, de google cromecast is natuurlijk het makelijkst om van je tablet naar je tv te streamen.

Ook met je pc met crome als browser kan je dan naar je tv streamen.

Als je een smart tv hebt kan je meetsal ook rechtstreeks van je tablet via wifi en of netwerk naar de tv streamen. Daar zijn apps voor.

Kijk eens of Samsung geen dergelijke app heeft.

Als dat zo is vindt deze app de tv meestal vanzelf.

Mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Zoals geschreven, ik heb een Samsung app en met deze kan ik, zonder problemen, alles streamen van tablet naar TV

Alleen Mobdro lukt niet, dit gebeurt wel via Mobdro zelf en je krijgt diverse keuzes, zoals WiFi en Bluetooth.

Ik heb geen chromecast en gebruik sinds kort Firefox omdat de Chrome browser ontzettend langzaam was geworden.

Ik heb vandaag weinig tijd, kan morgen hier weer kijken voor nog meer suggesties.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Dat ligt dan aan die mobdro app. Als ik op mijn PC een filmpje afspeel kan ik ook kiezen op welk apparaat het filmpje afgespeeld moet worden. Daar staat mijn TV ook altijd tussen.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen