Ga naar inhoud


SmartWi werkt niet meer na de update.


BobyEwing

Aanbevolen berichten


Er zijn berichten van mensen met een SmartWi die ook na de software update de SmartWi nog gewoon kunnen gebruiken.

Ik weet niet welke vreemde bedragen jij voorbij zag komen voor het familie-pakket maar dat is standaard €21,95, zie: https://www.canaldigitaal.nl/tv-thuis/familiehd/
Mensen die voorheen het familie-pakket SD hadden van €16,95 en later gedwongen werden het familie-pakket HD-light te nemen met €3,- per maand verhoging, betalen €19,95. Die hebben dus €2,- per maand voordeel want het familie-pakket HD-light bestaat niet meer en is gewoon het familie-pakket HD geworden. Daar staat wel tegenover dat in de prijs van €21,95 / maand een schotel, een HD-ontvanger en installatiekosten zijn inbegrepen.
Mensen die eerder zelfstandig het besluit hebben genomen om van familie SD naar HD over te stappen, betalen ook €21,95 terwijl zij misschien wel eigen apparatuur hebben. Die hebben pech.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn berichten van mensen met een SmartWi die ook na de software update de SmartWi nog gewoon kunnen gebruiken.

 

Ik weet niet welke vreemde bedragen jij voorbij zag komen voor het familie-pakket maar dat is standaard €21,95, zie: https://www.canaldigitaal.nl/tv-thuis/familiehd/

Mensen die voorheen het familie-pakket SD hadden van €16,95 en later gedwongen werden het familie-pakket HD-light te nemen met €3,- per maand verhoging, betalen €19,95. Die hebben dus €2,- per maand voordeel want het familie-pakket HD-light bestaat niet meer en is gewoon het familie-pakket HD geworden. Daar staat wel tegenover dat in de prijs van €21,95 / maand een schotel, een HD-ontvanger en installatiekosten zijn inbegrepen.

Mensen die eerder zelfstandig het besluit hebben genomen om van familie SD naar HD over te stappen, betalen ook €21,95 terwijl zij misschien wel eigen apparatuur hebben. Die hebben pech.

 

dat is gedeeltelijk waar, ook ik ging van 19,95 naar 21,95 en heb toen gereclameerd, het werd toen teruggedraaid (kreeg netjes het teveel betaalde terug) naar 19,95 gedurende 2 jaar (contractverlenging), ook de 2e kaart bleef op 4,50.....alles per maand natuurlijk...

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje,

 

Ik heb van het begin af aan al het Familie pakket welk later is uitgebreid naar Familie HD.

Ik denk dan ook dat de prijs van € 21.95 voor nieuwe abonnementen geldt.

Overigens kijk al via de satelliet sinds de eerste Astra met alleen maar 16 kanalen ging uitzenden.

Sinds die tijd is er wel heel veel veranderd. Van vrij naar gecodeerd toen Multichoice erbij kwam. Van Irdeto naar Seca en noem maar op.

En inmiddels codeerd men met Seca4 ook wel Orca genaamd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de prijs van €21,95 geldt ook voor mensen die een aantal jaren geleden al gekozen hebben voor het familie HD-pakket. Alleen voor mensen die nog steeds het familie SD-pakket hadden en gedwongen werden het familie HD-Light pakket te nemen, betalen €19,95. Zij ontvangen al geruime tijd voor dat geld het familie HD-pakket.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Sprietje ik kan je het volgende vertellen.

Ik ben nooit gedwongen, ik gebruik al het HD Pakket al sinds de introductie, onder het mom van geniet van beter beeld en betaal € 5,00 meer voor HD.

Overigens heb ik nog nooit gehoord van ene light pakket. Maar goed het is net wat Johan45 zegt terug naar het onderwerp.

"SmartWi" werkt inderdaad niet meer, maar de Clone+ (nog) wel, ook na de update op de Philips DSR ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien komt er wel een update voor de Smartwi 1 en 2.

 

Op de site van Smartwi staat:

 

SmartWi launching new Multi Room version in October

SmartWi Multi Room Solutions will introduce a new version in October. The new SmartWi 3 will be the most compact and dependable version, building on the experiences of the earlier versions.

 

The design is inspired by the very popular SmartWi II that was introduced in 2012, with a piano black surface that unfortunately was somewhat fragile to scratches and spots.

 

The function new SmartWi 3 is manly based on the very stable and highly dependable SmartWi Lite, the original SmartWi version. This includes the hardware with some updates, including a standard card reader and the SmartWi Client Cards ver. 8 that are identical with the cards for all SmartWi Lite and earlier versions.

 

The development, testing and production of the new version takes months, and unfortunately longer than first anticipated at the SmartWi International GmbH. This has caused a low stock and eventually hardly any stock of the earlier SmartWi products.

SmartWi sincerely apologizes for any convenience to customers and dealers.

  • Like 1

Sab Titan 3 Combo / CD Triple lnb / diseqc 1.1 switch / 13 / 19.2 / 23.5 en 28.2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...