muppet Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Hoe bereken ik mijn download snelheid als ik nu 7000 KB download heb hoe snel is dat want ik heb een 110 MB lijn van telfort maar ik haal dat nooit of bereken ik dat verkeerd. Misschien dat ik wat dingen door elkaar haal maar dat kan iemand mij vast wel uitleggen. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Pionewbie Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Gewoon testen met speedtest bv die van Telfort, of een onafhankelijke van http://speedtest.net
Moderator ceesv Geplaatst: 5 september 2016 Moderator Geplaatst: 5 september 2016 Het verschil tussen Mb en MB? Tussen bit en Byte. De transmissie snelheid wordt weergegeven in Mbits/sec. In een Megabyte zitten ongeveer 8 Megabits. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
muppet Geplaatst: 6 september 2016 Auteur Geplaatst: 6 september 2016 Het verschil tussen Mb en MB? Tussen bit en Byte. De transmissie snelheid wordt weergegeven in Mbits/sec. In een Megabyte zitten ongeveer 8 Megabits. Dus x 8 doen? En hoe herken ik het verschil. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Sverige Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 hier kan je snelheden omrekenen : https://toolstud.io/data/bandwidth.php - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
boudeman Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 Dus x 8 doen? En hoe herken ik het verschil. De grootte van een file wordt gegeven in MB of GB Bij copieren of downloaden geeft Windows de snelheid aan in MB/s De factor 8 komt in het spel als mensen hun product willen aanprijzen. Dus internet providers en verkopers van homeplug sets e.d. geven de snelheid aan in Mbps (=Mb/s) En testprogramma's voor de internet snelheid doen dat ook in Mbps.
muppet Geplaatst: 6 september 2016 Auteur Geplaatst: 6 september 2016 Oke bedankt vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Psychosammie Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 Dus doe nou even de speed test zoals Sjaak heeft gedaan. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2016 Geplaatst: 7 september 2016 (aangepast) Een plus een = twee Twee gedeeld door twee = een Dat is de gemiddelde snelheid! Ofwel je laat de speeltest twee maal lopen en middelt het resultaat Resultaat a + resultaat b gedeeld door twee Lachen 7 september 2016 aangepast door Tonskidutch Coles Corner Richard Hawley
theparasol Geplaatst: 7 september 2016 Geplaatst: 7 september 2016 De omreken factor 8 (8 bits in een byte) van megabit naar megabyte deugd in de praktijk niet. Komt door overhead protocollen e.d. Pak gerust factor 10. Dus 500Mbit levert je een praktische doorvoer van 50 MB/s.
Gast catw Geplaatst: 7 september 2016 Geplaatst: 7 september 2016 (aangepast) Er zijn ook leuke kleine en gratis programma's welke alles voor je kunnen bijhouden in een logfile. Even zoeken op internet, (Free bandwidth monitoring and usage reporting) de desktop icoon geeft een voetbal. 7 september 2016 aangepast door catw
Beheerder Michel Geplaatst: 8 september 2016 Beheerder Geplaatst: 8 september 2016 ...want ik heb een 110 MB lijn van telfort maar ik haal dat nooit of bereken ik dat verkeerd. Dat haal ik ook nooit, dus zo'n lijn wil ik ook 110MB = 880mbit (Mb) Klein verschil, grote gevolgen. Ze zult dus wel 110Mbit bedoelen (Mb) en dat is 13,75 megabyte (MB) Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
muppet Geplaatst: 8 september 2016 Auteur Geplaatst: 8 september 2016 Hmmm ja dat zal wel daarom de vraag vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Psychosammie Geplaatst: 8 september 2016 Geplaatst: 8 september 2016 Maar wat haal je nou wel? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Zunigkyk Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 (aangepast) Gewoon testen met speedtest bv die van Telfort, of een onafhankelijke van http://speedtest.net Ik heb 10Mb/s. De testen geven allemaal tussen rond de 8Mb/s download, maar de upload is zeer verschillend. Ookla geeft de mooiste resultaten: 0.9 Mb/s. Maar KPN geeft bijna niks: 0.05 of zelfs vaak "Test Timed Out". http://www.dslreports.com/speedtest geeft een mooi grafiekje. Hij begint (bij upload) vaak met wel 2 Mb/s en valt dan exponentieel af naar 0.0xxx. 21 september 2016 aangepast door Zunigkyk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen