Bink Geplaatst: 15 oktober 2002 Geplaatst: 15 oktober 2002 hoi hoi, ******* Duitsland biedt een satelliet-tuner aan van hun "eigen" merk Medion. Prijs: 129 euro. De specifikaties staan *hier* Kijk nu eens naar die knopjes.... waar doet dit apparaat me aan denken??? Volgens mij is dit een FTA-apparaat... Denken jullie ook? Bink. Bink, na 161 postings moet je toch beter weten????? 9. Reclame strikt verboden! In berichten op ons board is reclame, onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites is niet toegestaan! In het Te koop/Gevraagd forum staan de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie. Lees deze aandachtig alvorens een advertentie te plaatsen!
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 15 oktober 2002 Geplaatst: 15 oktober 2002 Als je naar de specs kijkt zie je dat daar geen woord over een CI wordt vermeld, dus dan zal het 99,9% wel een FTA zijn
DirkHezius Geplaatst: 15 oktober 2002 Geplaatst: 15 oktober 2002 Hallo, als je nu echt goed kijkt zie je staan "Satellitenreciever FTA 3010 (of 8010) maar vooral de letters FTA geven al aan Free To Air ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Bink Geplaatst: 15 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2002 ja dat dacht ik zelf ook al.. Maar die knopjes linksonder komen me zo vaag bekend voor....
Bink Geplaatst: 15 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2002 Stom zeg, helemaal niet gezien! Thanx!
PaulCl Geplaatst: 16 oktober 2002 Geplaatst: 16 oktober 2002 Voor amper 20€ meer kan je anders wel een CI ontvanger kopen in Duitsland. Nextwave CX 5000 CI Receiver mit 2 mal CI digitaler Sat - Receiver mit 2x CI-Slot, 2000 Speicherplätze, 2 Scart, OSD in 8 Sprachen, EPG + Teletext, RS 232, 22 KHz. € 149,00 Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen